عکس های ساعت لاکچری و گران قیمت مهناز افشار با ژست های خاص

طلا و جواهر اقتصاد 100: مهناز افشار هنرپیشه مشهور سینمای ایران می باشد. وی به همراه دخترش به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

عکس های ساعت لاکچری و گران قیمت مهناز افشار با ژست های خاص

او در برنامه پرشین گات تلنت به عنوان داور حضور دارد. جالب است بدانید که او در خانواده ای اصالتا ترک به دنیا آمده است. در قسمت زیر تصاویری جالب از ساعت مهناز افشار از برند پرفروش دنیا را قرار داده ایم.

ساعت مهناز افشار

ساعت مچی دیجیتال

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه ساعت های جدیدی طراحی شده است که با عنوان ساعت دیجیتالی شناخته می شوند که دارای انواع مختلفی هستند این ساعت ها دارای طراحی ساده و بسیار زیبا، شیک و ظریف هستند و می توان با تمام لباس ها و سبک ها به راحتی ست کرد. انواع مختلف این ساعت ها عبارتند از ساعت مچی دیجیتال روزمره، ساعت مچی دیجیتال اسپورت، ساعت مچی دیجیتال رسمی و ساعت مچی دیجیتال لوکس که هر کدام دارای ویژگی های خاص و مناسب افراد خاص می باشند .

ساعت مهناز افشار

ساعت سه موتوره

یکی از بروزترین و لاکچری ترین ساعت های لوکس و جذاب زنانه ساعت های سه موتوره هستند که علاوه بر ضد آب بودن دارای ظاهری لوکس و تزئینات براق و صفحه خاصی است این نوع ساعت ها با توجه به نوع طراحی خود دارای بند سیلیکونی و یا پلاستیکی و صفحه بزرگ هستند. و با سبک های اسپرت به راحتی ست می شوند از این رو برای روزهایی که برنامه رسمی و جدی ای ندارید، بسیار مناسب هستند.

ساعت طلایی

ساعت مهناز افشار

یکی از ساعت های که همیشه مورد توجه بوده است ساعت های رنگ طلایی هستند، که مانند زیورالات درخشان بسیار جذاب و پرطرفدار می باشد این نوع ساعت ها زیبایی خاصی به تیپ و استایل شما می بخشد از همین رو خرید این نوع ساعت یکی از جذاب ترین انتخاب های خانم ها است زیرا زرق و برق این نوع ساعت ها می تواند به چشم آمدن آن را ضمانت کند و بسیاری از توجهات را به سوی شما جلب نماید.

ساعت مهناز افشار

ساعت رز گلد

هماهنگی زمینه رنگ این ساعت با انواع پوست ها و با انواع جواهرات یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این نوع ساعت مچی زنانه است این رنگ برای اولین بار در اوایل قرن نوزده قمری مد شد و برای افرادی که به زیورالات درخشان و براق علاقه ندارند انتخاب ساعت رزگلدی با بند فلزی ساده، فلزی توری و یا بند چرمی سفید انتخاب بسیار ایده ال و بسیار شیکی است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما