پیشگیری از دیابت با این ترفند ساده و کم هزینه

طلا و جواهر اقتصاد 100: بسیاری از فرهنگ ها در طول زمان بر این باور بوده اند که زمرد به شیوه های مختلف سنگ بسیار قدرتمندی است.

پیشگیری از دیابت با این ترفند ساده و کم هزینه

خواص زمرد در باورهای قدیم

کلدانیان معتقد بودند که این سنگ حاوی یک الهه است. رنگ سبز زمرد نشانه بهار است و مصریان باستان معتقد بودند که زمرد نشانه تولد دوباره و باروری است و می تواند زایمان را آسان کند. در بعضی فرهنگ ها مردم معتقد بودند که زمرد اگر به عنوان طلسم پوشیده شود، می تواند ثروت، قدرت و فصاحت را به ارمغان بیاورد. در دوران قدیم، پزشکان عرب، هندی و اسپانیایی از زمرد برای مقابله با سم و عفونت استفاده می کردند. تصور می شد که رنگ سبز تسکین دهنده سنگ زمرد سبز، برای چشم های تحت فشار آرامش بخش است.

خواص سنگ زمرد از نظر جسمانی

خواص سنگ زمرد به بهبودی شخص پس از بیماری های عفونی و نیز درمان سینوس ها، ریه ها و ماهیچه ها کمک می کند. گفته می شود در بهبود بینایی و داشتن اثر سم زدایی روی کبد نیز موثر است و هم ظرفیت ذهنی فرد را افزایش میدهد و هم حافظه را تقویت می‌کند. از دیگر خواص زمرد میتوان به درمان درد های ستون فقرات و سیستم عضلانی و تسکین دیابت و روماتیسم اشاره کرد. یکی از فواید سنگ زمرد این است که، زمرد سبز یک سنگ انرژی قوی است که چشم، قلب و سیستم ایمنی بدن و همچنین سیستم عصبی را تقویت می کند.

خواص متافیزیکی زمرد

زمرد سبز، سنگی از خرد، عشق، و هماهنگی عالی، پلی بین دو فرد عاشق خواهد ساخت. گفته می‌شود که زمرد سبز، دوستی، صلح و هماهنگی را با این امکان به فرد می‌دهد که هم عشق بی‌قید و شرط بدهد و هم دریافت کند. از آنجایی که گوهر زمرد صداقت و وفاداری را ترویج می کند، برای معاملات تجاری و انواع شراکت ها نیز مفید است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما