نیروی جادویی این تکه سنگ زندگی آذرماهی ها را زیر و رو می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: زیرکن بی‌رنگ به آتش معروف است و نورهای رنگی مختلفی را به نمایش می‌گذارد و بسیار درخشنده است، به همین دلیل این سنگ بارها با الماس اشتباه گرفته‌شده است.

نیروی جادویی این تکه سنگ زندگی آذرماهی ها را زیر و رو می کند

نیروهای جادویی زیرکن، سنگ آذر

تقویم هندوی باستان، زیرکن آبی را به‌عنوان سنگ تولد شهریور ذکر کرده است. در اوایل نوشته‌های هندو و بودایی، این سنگ قیمتی به‌عنوان برگ درختان برآورده‌کننده آرزو توصیف‌شده است.

تنوع آبی این کریستال دارای ارتعاشی آرام است که با بالا بردن شادی درونی فرد باعث آرامش می‌شود. در قرون‌وسطا این باور وجود داشت که این سنگ ماه تولد آذر باعث خواب عمیق افراد می‌شود و روح‌های شیطانی را می‌ترساند و می‌رهاند.

سنگ زیرکن

امروزه استفاده از این سنگ در بین افراد مبتلا به بی‌خوابی زیاد است زیرا باعث خواب آرام می‌شود. هندوها معتقد بودند اگر زیرکن را با سنگ گارنت هسونیت با خود داشته باشند، از خطرها ایمن خواهند بود و ثروت، سلامتی و هوش سرشار برایتان به ارمغان خواهد آورد. ویکتوریایی‌ها نیز علاقه زیادی به این سنگ قیمتی، مخصوصاً زیرکن با رنگ آبی، داشتند، نمونه‌های زیبایی از آن، از دهه 1880 در جواهرات ملی انگلیس وجود دارد.

زیرکن اثر ضد اسپاسم بر روی کبد و مثانه صاحب آن دارد. اگرچه، اثر آرام بخشی آن بر آسم و آلرژی یکی از مفیدترین خاصیت زیرکون است.

زیرکن همچنین تأثیر مفیدی روی عفونت‌های ریوی، سرماخوردگی شدید و مسائل مربوط به سیستم تنفسی دارند. این سنگ‌ها برای تسکین درد نیز در نظر گرفته می‌شوند که شامل درد قاعدگی نیز می‌شود. زیرکون همچنین مشکلات روده‌ای و گوارشی را کاهش می‌دهد.

اعتقاد بر این است که زیرکن ها متابولیسم را تحریک می‌کنند و از احتباس آب در بافت‌ها و همچنین فشارخون جلوگیری می‌کنند. بیماری‌هایی مانند صرع، تب و جنون توسط زیرکن قابل‌درمان هستند. ازنظر پزشکی، زیرکن های بی‌رنگ دیابت و مشکلات مربوط به سیستم تولیدمثل صاحب آن را کنترل می‌کنند. بااین‌حال، رنگ قرمز زیرکن در بهبود آسیب‌ها و زخم‌ها به فرد کمک می‌کند.

زیرکن به فرد دارنده آن کمک می‌کند تا هیاهوی ذهنی را التیام بخشد. رنگ زرد این سنگ متولدین آذر قادر است توجه شریک زندگی را در روابط بینشان جلب کند. از طرف دیگر، زیرکون سبز تعامل اجتماعی را تقویت می‌کند و با از بین بردن بیکاری و بهره‌وری بیشتر می‌تواند به‌شدت کار آیی شمارا افزایش داده و کیفیت کار شمارا بهبود بخشد. اعتقاد بر این است که ثبات و قدرت ذهن توسط زیرکون آبی روشن افزایش می‌یابد که به کنترل احساسات همچنین عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند.

برای کسانی که بیش‌ازحد ترسو هستند باید از قدرت این سنگ زیبا استفاده کنند تا اعتمادبه‌نفس بیشتری در خود ایجاد کنند. زیرکون باعث تحریک ریشه چاکرا و چاکرای ساکرال می‌شود. اگر می‌خواهید به عضو قابل‌توجهی از جامعه تبدیل شوید که مورد تحسین قرار می‌گیرد، زیرکن ابزاری مناسب برای شماست زیرا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به یک فرد باارزش و عالی شناخته شوید.

اگر از افسردگی رنج می‌برید و یا افکار مکرر در مورد خودزنی دارید، از زیرکون استفاده کنید تا ذهن و روح خود را از تمام عقاید منفی و سمی پاک کند. کمک به ترک مواد نیز از مزایای اصلی زیرکون است و می‌توانید برای ترک مواد اعتیادآور از آن استفاده کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما