لو رفتن عشق بهرام رادان بازیگر خوش تیپ ایرانی + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: بهرام رادان با استایل و تیپ های خاصی که می زند عشق خود را لو داد.

لو رفتن عشق بهرام رادان بازیگر خوش تیپ ایرانی + عکس

بولگاری برند مورد علاقه بهرام رادان است که این بازیگر خود را عاشق این برند معرفی کرده و نشان می دهد.

یکی از بازیگران برندپوش و خوش تیپ ایرانی بهرام رادان هست که این را میشود از روی ساعت مچی او تشخیص داد.

ساعت مچی بهرام رادان

بیوگرافی و زندگی نامه بهرام رادان

بهرام رادان متولد هشتم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در شهر تهران و در خانواده ای که پدرش سرهنگ بازنشسته دوره پهلوی و مادرش خانه دار بود، به عنوان کوچکترین فرزند یک خانواده شش نفری پا به این دنیا گذاشت. او دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش می باشد.

او بازیگر سینما و تئاتر، خواننده و تهیه کننده موسیقی ایرانی است. در کارنامه بازیگری او همکاری با کارگردانان نامدار و موفقی همچون داریوش مهرجویی ، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد دیده میشود.

بهرام رادان در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه حرفه ای خود را در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس شروع کرده و پس از آن در سال ۱۳۸۲ در فیلم سینمایی شمعی در باد نقش آفرینی نمود. در ادامه این مسیر او با بازی در فیلم سنتوری در سال ۱۳۸۵ نبوغ بازیگری خود را به رخ همگان کشید و موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر گردید.‌ همچنین در سال ۱۴۰۰برای تهیه کنندگی فیلم سینمایی علفزار به کارگردانی کاظم دانشی که اولین تجربه فیلمسازی اش را پشت سر می گذاشت، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر شده بود.‌

بهرام رادان در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد. او در ۲۱ سالگی اولین تجربه بازیگری را در مقابل دوربین پشت سر گذاشته و پس از آن با فیلم سنتوری به شهرت رسید.

بهرام رادان در سن ۱۵ سالگی به تشویق خانواده عازم کشور آمریکا شد. ولی تنها به مدت یکسال در آنجا اقامت گزید و پس از آن به کشور بازگشت. این رجعت به علت رغبت و علاقه زیادی بود که به وطن و سرزمینش ایران داشت.

او در دوران تحصیل در مدارس فرهنگیان، هجرت و برهان به تحصیل پرداخته و سرانجام در رشته علوم انسانی دیپلم خود را گرفت. در پی آن در سال ۱۳۷۷ در کنکور سراسری شرکت نمود. ولی به علت عدم پذیرش در رشته مورد مد نظر، به خدمت سربازی روی آورد.

پس از گذشت پنج ماه از دوره خدمت سربازی، متوجه شد که اسم او در لیست پذیرفته شدگان رشته مدیریت بازرگانی قرار داشته، لذا سربازی را ناتمام گذاشت و با وجود فعالیت‌های زیادی که به آن مشغول بود در نهایت موفق به دریافت لیسانس مدیریت بازرگانی شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما