این سنگ ارزشمند در زندگی متولدین ماه مهر تاثیرگذار است

طلا و جواهر اقتصاد 100: در طبیعت سنگ‌های گرانبهای متعددی وجود دارد که براساس صور فلکی تفکیک شده‌اند و هر کدام در یک ماه و بعضاً ماه‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

این سنگ ارزشمند در زندگی متولدین ماه مهر تاثیرگذار است

یکی از آنها اوپال است که سنگ ماه تولد مهر است. البته به غیر از اوپال، سنگ‌های لاجورد، زبرجد، یاقوت کبود و عقیق هم به عنوان سنگ ماه مهر شناخته می‌شوند.

اوپال اصلی‌ترین سنگ متولدین مهر

سنگ ماه مهر ( ۲۳ سپتامبر تا ۲۳ اکتبر)، برج میزان، اوپال است. اوپال نام یک سنگ قیمتی است که نوعی از دی‌اکسید سیلیکون هیدرات آمورف محسوب می‌شود. اوپال یک سنگ جواهر نادر و بسیار کمیاب است و متأسفانه به همان اندازه که کمیاب است، به همان اندازه شکننده نیز هست. این سنگ نادر از قیمت بالایی نیز برخوردار است. از انواع این سنگ گرانبها می‌توان به اوپال آتشین، اوپال مکزیکی، اوپال پرو و اوپال کنیاک اشاره کرد.

تکه‌های کوچک سیلیس درون سنگ جواهر اوپال زیبایی خاصی به آن می‌بخشد و زمانی که در مجاورت نور قرار می‌گیرد جذابیت شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کند و در واقع بسیار مسحورکننده و زیباست. سنگ ماه تولد مهر به درجه حرارت و تغییر درجه ناگهانی بسیار حساس است.  اوپال از خانواده عقیق است و سنگی است و در کشور استرالیا به دست می‌آید.

سنگ ماه تولد مهر، سمبل عشق، امید، پاکی، شفافیت و غلبه بر دشمنان است. این سنگ مانع سستی و رخوت می‌شود و برای افسردگی مفید است. برای بهبود کارکرد معده، روده و ورم معده می‌توان از سنگ اوپال استفاده کرد. این سنگ قلب و جریان خون را تقویت می‌کند. همچنین می‌توان برای سرطان خون از آن استفاده کرد. اوپال افسردگی را تسکین می‌دهد و نگرانی‌های ناشی از ابهامات را از بین می‌برد. سنگ ماه تولد مهر باعث تقویت صفات خوب متولدین ماه مهر می‌شود همچنین چشم آنها را به بر روی زندگی و افکار درونی باز می‌کند.

اوپال سنگی است که بر اختلالات هورمونی تاثیر بسیار مثبتی دارد بخصوص شیر مادران را افزایش می‌دهد. این سنگ روی تیروئید هم اثر مثبت دارد و باعث می‌شود موانع احساسی شخص از بین برود. این سـنگ روی التهابات روده و معده موثر است و بر جریان خون نیز اثر می‌گذارد. در گذشته مرسوم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگی ، در خواست می‌کردند به اوپال سیاه نگاه کنند چون اعتقاد داشتند این کار افسردگی آنها را از بین می‌برد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما