اولین حلقه نامزدی مردانه برند تیفانی برای مشکل پسندها + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: زمینه طرح جواهر چارلز تیفانی «Charles Tiffany» دارای یک الماس تکی است و از نام بنیانگذار جواهر فروش چارلز لوئیز تیفانی نامگذاری شده است و تیفانی «Tiffany» اولین حلقه نامزدی مردانه خود را با نام Charles Tiffany Setting معرفی می کند که دارای الماس تکی درشت است.

اولین حلقه نامزدی مردانه برند تیفانی برای مشکل پسندها + عکس

​این حلقه به نام بنیانگذار برند جواهرات ، چارلز لوئیز تیفانی نامگذاری شده است که در سال 1886 با راه اندازی حلقه نامزدی الماس تکی زنان، طرح زمینه تیفانی، عاشقان سراسر جهان را مجذوب خود کرد.

این حلقه نامزدی مردانه ردپای خواهر نمادین خود را دنبال می کند و میراث دیرینه جواهر فروش را در عشق و همه پذیری، گرامی می دارد و راه را برای سنت های جدید برای جشن گرفتن داستان های عاشقانه بی نظیر هموار می کند.

این حلقه نامزدی مردانه گل سر سبد تیفانی در One Peking Road in Tsim Sha Tsui در هنگ کنگ به نمایش گذاشته می شود.

طراحی آن انحرافی مدرن و جسورانه از حلقه نامزدی سنتی است، که یک مهری را با استفاده از پلاتین و تیتانیوم به یاد می آورد. یک سبک کلاسیک مردانه با نقوش برجسته قدرتمند برای ظاهری معاصر اصلاح می شود. یک سنگ برجسته این تکه جواهر را کامل می کند.

اولین نسخه از کلکسیون چارلز تیفانی با الماس های تراشیده شده گردِ براق و تراش زمردی با وزن بالا تا پنج قیراط در دسترس خواهد بود. سبک های دارای یک الماس براق گرد، یک حلقه ساده لبه چاقو مانند را، با الهام از نماد برجسته تیفانی، به نمایش می گذارند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما