تاج سلطنتی تاریخی بر سر عروس خوشبخت این خاندان + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: این آخرین عروسی تابستانی با فاصله اجتماعی بود. پرنسس بئاتریس «Beatrice» و توسعه دهنده املاک ایتالیایی ادواردو مپلی موزی «Edoardo Mapelli Mozzi» در جمعه 17 ژوئیه سال 2020 در یک مراسم خصوصی و غافلگیرانه در کلیسای سلطنتی Saints در Royal Lodge در Windsor گره زدند. (این زوج که در ماه سپتامبر گذشته نامزدی خود را اعلام کردند، در اصل قصد داشتند در تاریخ 29 می ازدواج کنند. آنها به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا برنامه ریزی مجدد کردند.)

تاج سلطنتی تاریخی بر سر عروس خوشبخت این خاندان + عکس

گروه کوچکی از حاضرین که در ساعت 11 صبح برای این مراسم تجمع کرده بودند، شامل ملکه الیزابت، شاهزاده فیلیپ، خواهر عروس، پرنسس یوجین «Eugenie» و همسرش جیمز بروکسبنک «James Brooksbank» از دیگر اعضای نزدیک خانواده بودند.

تاج سلطنتی

پدر عروس، شاهزاده اندرو، از راهرو به پایین رفتند. مادر عروس، سارا فرگوسن، یکی از قرائت های این مراسم را انجام داد. موسیقی پخش می شد، اما هیچ سرودی مطابق با آداب بیماری همه گیر خوانده نمی شد که باعث می شود ویروس هنگام آواز در داخل خانه پخش شود.

عروس یک لباس زیبای تاریخی از نورمن هارتنل «Norman Hartnell» پوشید که متعلق به ملکه بود. اعلیحضرت لباس Peau De soie را پوشید. آستین های سه ردیف پف را به لباس اضافه کردند تا بئاتریس برای عروسی کلیسا خود بپوشد.

ملکه الیزابت دوم برای افتتاح ایالتی پارلمان 1966 که لباس عروس نورمن هارتنل را پوشیده بود و برای عروسی شاهزاده خانم بئاتریس تغییر یافته بود.

تکه جواهر de résistance که متعلق به عروس بود یک تاج الماس درخشان بود که به عنوان لبه های تاج پادشاه ماری معروف است. این تکه جواهر تاریخی دیگری بود که از ملکه الیزابت قرض گرفت.

تاج سلطنتی

این جواهر توسط ملکه ماری، همسر جورج پنجم، در سال 1919 سفارش داده شد. این جواهر توسط استادان ارشد در E. Wolff & Co. برای گارارد «Garrard» و شرکت ساخته شده است. بیشتر سنگ های قیمتی در تاج قرار گرفته که توسط ملکه ویکتوریا در سال 1893 به عنوان هدیه عروسی برای ماری در نظر گرفته شده بود.

مطابق الماس های ملکه توسط سر هیو رابرتز «Sir Hugh Roberts»، نقشه بردار بازنشسته آثار هنری ملکه، حاشیه تاج از 47 الماس درخشان و گل رز درجه دا تشکیل شده است که در میله های مخروطی قرار می گیرند.

سبک kokoshnik یا حاشیه روسی یکی از محبوب ترین تاج ها تا به امروز است. ملکه ماری در این سبک صاحب دو مورد بود. دوشس کنت هم یکی داشت.

این تاج دهه ها مورد علاقه عروس های سلطنتی در خانه Windsor بوده است. ملکه الیزابت آن را برای عروسی خود در سال 1947 پوشید، زمانی که کمی نقص جواهرات وجود داشت. این تکه جواهر که می تواند به گردنبند تبدیل شود ، کمی قبل از مراسم فریم آن می ترکد و باید سریع تعمیر شود.

طراح حلقه های عروسی تنها جزئیات رسمی دیگر جواهرات رسمی عروسی های بئاتریس و ادواردو بود که در زمان مطبوعات فاش شد. برای جواهرات، این زوج به سراغ طراح جواهرات بریتانیایی، شائون لین «Shaun Leane» رفتن که الماس تراش گرد و درخشان و حلقه نامزدی پلاتین بئاتریس را طراحی و ساخته است.

مجموعه دوم عکس های این زوج خوشبخت دو روز پس از عروسی توسط خانواده سلطنتی منتشر شد. یکی از این موارد نشان می دهد که بئاتریس همچنین چندین دستبند زنجیره ای طلا تا حدودی پوشیده بود. آنها شبیه تکه جواهرات روزمره ای هستند که او از جعبه جواهراتش بیرون آورده است. من از این حرکت شخصی که لباس و جواهرات قرض گرفته قدردانی می کنم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما