جشن رولکس در صدمین دوره جشنواره لمان

طلا و جواهر اقتصاد 100:رولکس (Rolex) صدمین دوره جشنواره لمان را با دیتونای ویژه جشن می گیرد.

جشن رولکس در صدمین دوره جشنواره لمان

نسخه ویژه Oyster Perpetual Cosmograph Daytona دارای قاب طلای سفید و قاب سرامیکی است.

مسابقه ۲۴ ساعته لومان، به عنوان قدیمی‌ترین مسابقه استقامتی جهان، سال ۱۰۰ خود را جشن می گیرد. رولکس (Rolex) به برندگان امسال یک ساعت Cosmograph Daytona با حکاکی خاص هدیه می دهد.

همچنین، رولکس یک نسخه جدید از Cosmograph Daytona با کالیبر ۴۱۳۲ برای فروش عمومی عرضه کرده است. این کالیبر، قابلیت اندازه‌گیری زمان را از ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت تغییر داده است.

کالیبر اتوماتیک ۴۱۳۲ دارای چندین بهبود برای بهبود عملکرد و کارایی است. یکی از این بهبودها از جمله دارا بودن یک قابلیت فراریت زمان در نیکل فسفر با یک چرخش از نوع هاوسپرینگ پاراکروم آبی است که مقاومتی در برابر تداخل مغناطیسی دارد. علاوه بر این، وزن نوسانی طلای زرد 18 عیار بر روی کمک فنرهای پارافلکس ثبت شده نصب شده است.

قاب ضد آب Oyster از طلای سفید 18 عیار سفید با قاب سراکروم در سرامیک مشکی و دارای مقیاس سرعت سنج حکاکی شده با عدد “100” در سرامیک قرمز ساخته شده است. به همراه یک صفحه کلاسیک معکوس پاندا و یک دستبند Oyster ارائه می شود.

قاب باز Oyster Perpetual Cosmograph Daytona کالیبر 4132 را با عملکرد کرنوگراف 24 ساعته و وزن نوسانی طلای زرد نشان می دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما