این مدل گوشواره برای زنان با صورت کشیده و بیضی مناسب است

طلا و جواهر اقتصاد 100: انتخاب گوشواره طلا یا نقره مناسب می‌تواند چهره ما را جذاب‌تر کند و باعث بهتر دیده‌شدن زیبایی‌های صورت ما گردد. انتخاب گوشواره متناسب با فرم های انواع صورت باریک، کشیده، گرد و … می توان در زیبا نشان دادنمان بیش از پیش تاثیر گذار باشد.

این مدل گوشواره برای زنان با صورت کشیده و بیضی مناسب است

 همچنین خرید گوشواره نقره و طلا مناسب برای انواع مدل مو ها نیز بسیار تاثیر گذار است و باعث ایجاد انواع حس های خوب در ما و اطرافیانمان می گردد و ما را جذابتر از همیشه نشان می دهد.

چند راه ساده برای خرید و انتخاب گوشواره طلا و نقره

 انتخاب گوشواره مناسب بستگی به رنگ و مدل لباس، صورت ، مو و سلیقه افراد دارد، گوشواره‌ها مدل‌ های متنوعی مانند بلند ، کوتاه ، میخی ، نگین دار ، سواروسکی و … دارند که انتخاب را برای ما سخت و پیچیده می‌کنند.

برای انتخاب و خرید یک گوشواره نقره یا طلا شما می بایست به چندین مورد توجه نمایید. یکی از مهم ترین موارد دقت به فرم و شکل صورت است. علاوه بر شکل و فرم صورت موارد دیگری مثل سلیقه و علاقه‌ی شما و میزان هزینه ای که می‌خواهید برای خرید یک گوشواره نقره یا طلا استفاده کنید و همچنین  نوع استایل و یا لباسی که در نهایت قرار است با آن گوشواره طلا بپوشید و غیره اهمیت دارند.

به طور مثال سلیقه های نزدیک به سبک کلاسیک گوشواره‌های بلند و پر زرق و برق را انتخاب می کنند و مناسب ترین نوع گوشواره برای این نوع سلیقه های گوشواره های زرد و طلایی است و یا گوشواره های بلند و پر زرق و برق.

گوشواره

 نکات مهم انتخاب و خرید گوشواره مناسب برای فرم‌های مختلف صورت

از آنجا که گوشواره فضای خالی بین گوش و گردن را پر می کند بنابراین اهمیت دارد هنگام انتخاب و خرید آن به فرم صورت خود و حتی به فرم گردن خود توجه داشته باشید تا در نهایت مناسب‌ترین گوشواره را برای خود انتخاب کنید.راهنمای انتخاب مدل گوشواره با فرم صورت

 گوشواره مناسب صورت کشیده و بیضی

اگر شما دارای یک صورت کشیده هستید نباید از گوشواره های بلند یا آبشاری استفاده کنید. این مدل گوشواره ها صورت کشیده ی شما را کشیده تر نشان خواهند داد و در نهایت از زیبایی شما کاسته می‌شود. عکس این قضیه نیز می تواند صادق باشد. گوشواره مناسب این نوع صورت گوشواره های میخی و کوتاه است همچنین گوشواره های ساده نیز می تواند برای صورت کشیده مناسب باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما