عکس الماس آبی 40 میلیون دلاری / کمیاب ترین شاهکار جهان

طلا و جواهر اقتصاد 100: گروه De Beers و Diacore دوباره برای خرید یک الماس استثنایی 39.34 قیراطی از معدن افسانه ای الماس کولینان به قیمت 40.18 میلیون دلار آمریکا همکاری کردند که به طور مساوی بین شرکت ها تقسیم شده است.

عکس الماس آبی 40 میلیون دلاری / کمیاب ترین شاهکار جهان

این مشارکت به دنبال مشابهی در نوامبر 2020 رخ می دهد، جایی که دو شرکت، پنج الماس آبی کمیاب از کولینان خریداری کردند که مجموع آنها 85.62 قیراط است. کولینان میراثی تاریخی با الماس های استثنایی دارد که چندین الماس معروف دنیا از جمله بزرگترین الماس راف کشف شده تا کنون که همان (الماس کولینان) هست را تولید کرده است.

Paul Rowley معاون اجرایی تجارت الماس در گروه De beers می گوید: این یک افتخار است که فرصتی برای کار با چنین معجزه ای از طبیعت داشته باشم و از دیدن ذخایر افسانه ای کولینان که یک سنگ قیمتی زیبای حیرت کننده دیگر تولید می کند، لذت می برم. او در ادامه گفت با توجه به سابقه برجسته آنها در انتشار زیبایی واقعی یافته های استثنایی مانند این، خیلی خوب است که دوباره با Diacore روی این الماس کار می کنیم.

در همین حال، رئیس اجرایی Diacore Nir Livnat می‌گوید: “ما هیجان زده و متواضع هستیم که فرصت طراحی و شکل دادن به یکی از خاص‌ترین و کمیاب‌ترین الماس‌های آبی با این اندازه و رنگ را داریم. پیوستن نیروهای متخصص De Beers را در کنار تراش دهنده های ماهر خود ما را قادر خواهد ساخت تا یک شاهکار در سطح جهانی خلق کنیم.”

De Beers و Diacore صنعتگران خبره ای را برای مطالعه و کار با این سنگ قیمتی کمیاب منصوب خواهند کرد تا زیبایی آن قبل از ارائه به جهان به حداکثر برسد. الماس‌های آبی بسیار کمیاب‌تر از سایر الماس‌های رنگی فانتزی در نظر گرفته می‌شوند که این کشف 40 قیراطی را تقریباً بی سابقه می‌سازد.

 زرسی

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما