با حضور رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف تهران و جمعی از تجار و بازرگانان صنف ساعت برگزار شد

آیین تجلیل از تولیدکنندگان داخلی اعضای صنف فروشندگان و سازندگان ساعت

اقتصاد ۱۰۰- مراسم دید و بازدید عیدانه اعضای اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان ساعت تهران ، به میزبانی هیات مدیره این اتحادیه و با حضور دکتر علی توسطی، رئیس و اسماعیل کاظمی، نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران برگزار شد؛ از تولیدکنندگان داخلی ساعت عضو این اتحادیه تقدیر به عمل آمد.

 آیین تجلیل از تولیدکنندگان داخلی اعضای صنف فروشندگان و سازندگان ساعت

به گزارش گروه طلا و جواهر، در این مراسم رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به لزوم همراه بودن همه اصناف و بازاریان با یکدیگر  گفت:همه ما یک بدنه و ید واحد هستیم، اگر مشکلاتی در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار درگاه ملی مجوزها ، ثبت در سامانه، ارزش افزوده و ... داریم، همگی به دلیل افتراقی است که بین ما بوده است. اگر اصناف و بازاریان بتوانند همچون گذشته های دور کنار هم باشند و همگرایی و هم افزایی داشته باشند، مطمئنا می توانیم احقاق حقوق کنیم.

وی افزود: بحث ما اصلا زیاده خواهی نیست. مالیات، حقوق حاکمیتی است که در تمام دنیا وجود دارد . در دنیا اگر از خیلی مسائل هم چشم پوشی کنند، از مالیات چشم پوشی نمی شود. بحث ما مالیات عادلانه و برخورد منصفانه با  اصناف و بازاریان در زمینه جرائم ، تعزیزات و...است.

اصناف باید تلاش خود را بکنند که هیچ کم فروشی اتفاق نیفتد. این موضوعی است که در قرآن هم بر آن تاکید شده و خداوند در آیه ای می فرماید: «ویل للمتففین»، وای بر کم فروشان. در این آیه فقط بحث مغازه دار نیست و اعضای هیات مدیره اتحادیه ها و اتاق اصناف هم اگر کم فروشی کنند، مشمول این تهدید خداوند می شوند.

توسطی گفت: مشابهت های میان اصناف مختلف و بازاریان، بسیار زیاد است و باید به آن توجه کنیم. اگر دنبال نقاط افتراق و اختلافمان بگردیم همیشه باید رو در روی هم باشیم ولی اگر بپذیریم که همه  بدنه اصناف و بازار در کنار هم هستند و در قالب هیات امنای بازار،اتاق اصناف، اتحادیه ها جامعه انجمن های اسلامی به هم کمک کنیم، می توانیم مطالبه بحق داشته باشیم و مشکلات اصناف بسیار کمتر شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای صنف ساعت یادآورشد: مشکلات موجود در شکل های مختلف برای همه ما در بازار وجود دارد. ما سالهاست که تورم دو رقمی داریم و بسیاری از همکاران ما با هزاران امید و آرزو وارد بازار و اصناف شدند ولی  زیر بار بهره بانکی غیرقابل توجیه و همچنی نرخ تورم دو رقمی، از پا درآمده و از دور خارج شدند یا حداقل کم کار شدند.

اما تک تک شما عزیزان درواقع افسران جبهه اقتصادی هستید چراکه با وجود تحریم های ظالمانه با مشکلات بسیاری در واردات کالا مواجه هستید. شما عزیزان مشکلات بسیاری هم در ارائه خدماتی همچون وارنتی یا گارانتی که می خواهید ارائه دهید، دارید.

وی افزود: همه اصناف با معضلاتی مواجه هستند و کار کردن در بازار، درواقع یک آوردگاه است. با وجود همه مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد من به نوبه خودم از فعالیت ها و تاثیرگذاری و خدمات شما تشکر می کنم و  تشکر ویژه از  آقایان احمدی، ادریسی، پورجواهریان و پزشکیان دارم که بیشتر از دوستان دیگر در جلسات حضور دارند.

در این مراسم همچنین، از مدیران و کارآفرینان برتر این صنف در حوزه های تولید ، آموزش و اجرای نمایشگاه تجلیل شد.

 علی رضا توکلی تولیدکننده برتر جعبه و ملحقات ساعت

سید بیژن رضویان  تولید کننده و صادرکننده برتر ساعتهای دیواری و کالای لوکس منزل

 احسان امامی فرد  مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی ساعت تهران

 محمد رضا انوری ، مسئول آموزش تعمیرات ساعت

 فرهاد سلیمانی، وکیل و مسئول بخش حقوقی اتحادیه 

هدایای خود را از  دکتر توسطی ریاست اتاق اصناف دریافت کردند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما