برای ساخت ساعت های جدید هوشمند

سامسونگ یاریگر اپل می شود

اقتصاد 100- اپل برای توسعه ساعت های هوشمند خود از سامسونگ کمک می گیرد و قرار است تعدادی پنل MicroLED ساعت هوشمند را از سامسونگ خریداری کند.

سامسونگ یاریگر اپل می شود

به گزارش گروه طلا و جواهر، درحالی که تاکنون OLED بهترین صفحات نمایشگر در دستگاه های تلفن همراه و ساعت های هوشمند بود ولی حالا برندها درحال برنامه ریزی برای تغییر به صفحه نمایش های MicroLED در آینده هستند.

اپل اولین برندی است که قصد دارد از صفحه نمایش های MicroLED در ساعت های هوشمند خود استفاده کند و می تواند برخی از این پنل ها را از سامسونگ خریداری کند.

اپل می تواند 60 درصد پنل های میکرو ال ای دی را برای Apple Watch Ultra از سامسونگ و ال جیخریداری کند. اپل واچ اولترا می تواند اولین ساعت هوشمندی باشد که از صفحه نمایش MicroLED استفاده می کند و در سال 2024 یا 2025 عرضه شود.

اپل تلاش دارد تا به جای تکیه بر برندهای دیگر، صفحه نمایش های MicroLED را به تنهایی بسازد ولی با این حال، از آنجایی که این یک فناوری جدید است و هزینه های تولید آن بالاست، مدتی طول می کشد تا اپل بتواند فرآیند تولید را به طور کامل آغاز کند. بنابراین ممکن است برای دریافت حداقل 60 درصد از پنل های MicroLED به ال جی و سامسونگ متکی باشد.

سامسونگ قبلا کار روی پنل‌های MicroLED را آغاز کرده است که فکر می‌کند می‌تواند در Apple Watch Ultra استفاده شود. این شرکت انتظار دارد یک قرارداد تولید MicroLED از اپل بگیرد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما