بهترین سنگ برای زنان و مردان اردیبهشتی + خواص سنگ ها

طلا و جواهر اقتصاد 100 : از آنجا که زمرد اصلی‌ترین سنک متولدین اردیبهشت است، بهترین سنگ برای زن متولد اردیبهشت نیز زمرد است.

بهترین سنگ برای زنان و مردان اردیبهشتی + خواص سنگ ها

بهترین سنگ برای زن متولد اردیبهشت

 بیشتر خانم‌ها عشق این سنگ قیمتی هستند و از جذابیت رنگ آن برای زیبایی تیپ خود استفاده می‌کنند. اما سنگی مثل مالاکیت هم برای زن متولد اردیبهشت بسیار مفید باشد. چون مالاکیت می‌تواند در کاهش عوارض قاعدگی و زایمان مفید باشد.

بهترین سنگ برای مرد متولد اردیبهشت

بهترین سنگ برای مرد متولد اردیبهشت نیز زمرد است. زمرد به عنوان الهه سنگ‌های قیمتی و جواهر بخت و اقبال این مردان است. البته سنگ‌های دیگر که موجب خوش‌شانسی می‌شوند همانند یاقوت کبود و گارنت نیز برای مرد متولد اردیبهشت مناسب هستند.

ویژگی اردیبهشتی‌ها

بارزترین ویژگی اردیبهشتی‌ها، عشق و دانایی آنهاست. متولدین این ماه محکم، پایدار در عقاید و متعادل هستند. اردیبهشت ماهی‌ها در مقابل عوامل بیرونی خیلی سریع واکنش نشان می‌دهند اما به همان سرعت هم آرام می‌گیرند. متولدین این ماه اغلب عصبی مزاج با خلق متغیر هستند که به‌راحتی در کارها و تصمیمات خود، تغییر موضع می‌دهند. البته از لحاظ خانوادگی رفتاری گرم و محبت آمیز دارند و به پدر و مادر احساس مسئولیت می‌کنند.

زن متولد اردیبهشت اغلب دستخوش دلهره و اضطرابی ناشناخته است و گاهی اوقات عکس‌العمل‌های عجیب از خود نشان می‌دهد. با همه اینها مادران و همسران خوبی به شمار می‌روند. متولدین ماه اردیبهشت افرادی منظم، کاردان، باسلیقه و شیک‌پوش هستند. آنها در هنر، شعر، ادبیات و موسیقی استعداد دارند.

این افراد عموما صمیمی، خوش‌برخورد، مقید به موازین اجتماعی، دارای موقعیت خانوادگی خوب هستند و از افراط و تفریط پرهیز می‌کنند. متولدین دهه سوم این ماه، افرادی متعادل، میانه‌رو، دارای زندگی نسبتا موفق، علاقه‌مند به سیر و سفر و علاقه‌مند به زیبایی‌های طبیعت هستند. زن و مرد متولد اردیبهشت از نظر ظاهری افرادی خوش‌چهره به شمار می‌روند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما