معرفی 9 سنگ ارزشمند که در زندگی همه انسان ها تاثیرگذار است

طلا و جواهر اقتصاد 100 : این سنگ نماد عشق و تعهد و الهام بخش خوبی و محبت است. هم چنین سبب کاهش افسردگی و کمک به ایجاد اعتماد به نفس می کنند.

معرفی 9 سنگ ارزشمند که در زندگی همه انسان ها تاثیرگذار است

توپاز

در زبان سانسکریت به معنای آتش است و در طیف وسیع در رنگ های مختلف موجود می باشد این سنگ نماد وقار و شجاعت و سمبل سعادت و کامیابی است هم چنین از پودر این سنگ آبان ماه جهت درمان و بهبود زخم های شدید و سوختگی استفاده می شده است.

بریل

این سنگ جزو جواهرات ارزشمند و بسیار مشهور است که از درخشنگی بسیار بالا برخوردار است از بین النهرین می آید و به عنوان سنگ سحر آمیز توسط عابدین باستان عبادت می شده است.

آمیتیست

یک کریستال بسیار قوی با سختی 7 درجه مد است و بلور بندی تیری گونان و از رنگ بنفش کم رنگ تا تیره وجود دارد رنگ بنفش آمیتیست مظهور بزرگی و عظمت می باشد ارتشعات پایین را به فرکانس های بالاتر انتقال داده و انرژی منفی را تبدیل به انرژی عشق می نماید.

یاقوت سرخ

یاقوت سرخ یا روی یکی از با ارزشمند ترین سنگ های متولد آبان است و در اندازه بزرگ می تواند قیمتی بالاتر از الماس داشته باشد نشانه ای از این که پول یا ثروت در راه است و دارای ارتشاعات گرم کننده و تهییج کننده می باشد.

گارنت

لعل خانواده گارنت گروهی عظیم از مواد معدنی اند که خاصت های فیزیکی شبیه هم دارند تنوع در مواد معدنی این سنگ موجب ایجاد رنگ های متنوع می شود این سنگ نماد عشق و تعهد و الهام بخش خوبی و محبت است. هم چنین سبب کاهش افسردگی و کمک به ایجاد اعتماد به نفس می کنند.

سنگ مرجان

یک گوهر نرم از بقایای اسکلت موجودات آبزی به نام گزنه مرجانی ساخته شده است. مرجان علاوه بر ارتباط با الهه آب می تواند با طبیعت قضاوت های شگفت انگیز آن مرتبط باشد مرجان سرخ به طور مستقیم بر مریخ اثر گذاری دارد و سبب می گردد که انرژی مفیدش در سرنوشت شما تأثیر گذار شود.

آبسیدین سیاه

سنگ شیشه ای است که بعضی اوقات به طور طبیعی به هنگام برخورد رعد و برق در شن و ماسه تشکیل می شود اما عمدتاً از گدازه های آتشفشانی خنک شده حاصل می شود این سنگ مشکلات مفصلی و گرفتگی عضلات را کاهش می دهد از خصوصیت تیز کننده این سنگ در ساختار کارد و سوزن استفاده می شود.

آکوامارین

در لاتین به معنای آب دریا که نشأت گرفته از رنگ آبی کم رنگ آن است قوی ترین انرژی آن در زمینه توانایی های رومی است هم چنین باعث بهبود التهاب گلو می شود.

اشک آپاچی

این در واقع نوعی آبسیدگن است گدازه های آتشفشانی وقتی با سرعت به بالا پرتاب می شود در هوا خنک شده و به شکل جامد می آید و در توده های پر لیست فرو می رود و پس از به وجود آمدن چند لایه این سنگ شکل می گیرد و معمولاً به رنگ سیاه دیده می شود این سنگ از بین برنده غم و اندوه و افکار منفی و استرس است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما