برند محبوب این 4 سلبریتی مشهور و خوش تیپ لو رفت

طلا و جواهر اقتصاد 100 : لباس‌هایی که او طراحی کرده بود بر تن سلبریتی‌های بسیار مشهوری مانند بریژیت باردو، سوفیا لورن، کیم کارداشیان و جنیفر لوپز دیده شده‌اند.

برند محبوب این 4 سلبریتی مشهور و خوش تیپ لو رفت

روبرتو کاولی : طراح مد ایتالیایی در سن 83 سالگی درگذشت!

روبرتو کاولی یکی از بزرگترین طراحان مد ایتالیایی که بخاطر طرح‌های زیبا و چشم‌گیر خود از چرم و پوست حیوانات شهرت داشت، در سن 83 سالگی درگذشت!

طبق گزارشی که توسط خبرگزاری آنسا ایتالیا منتشر شد، روبرتو کاولی پس از طی یک دوره طولانی بیماری در خانه خود واقع در فلورانس درگذشت. لباس‌هایی که او طراحی کرده بود بر تن سلبریتی‌های بسیار مشهوری مانند بریژیت باردو، سوفیا لورن، کیم کارداشیان و جنیفر لوپز دیده شده‌اند. 

فاوستو پوگلیسی، مدیر خلاق روبرتو کاوالی، گفت که این طراح همچنان به عنوان «فانوس دریایی الهام برای دیگران» دیده می‌شود. آقای پوگلیسی در پستی از صفحه اینستاگرام خانه مد گفت که همکاری با کاوالی "بزرگترین افتخار حرفه من" بود.

بنیانگذار آرمانی، جورجیو آرمانی، از جمله دیگر افرادی بود که به این طراح فقید ادای احترام کرد و گفت که "عشق توسکانی" او از دست رفته است.

آرمانی در بیانیه‌ای که در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی آرمانی منتشر شد، گفت: «روبرتو هنرمندی واقعی، وحشی و در استفاده از چاپ‌ها فوق‌العاده بود که می‌توانست طرح‌های فانتزی را به لباس‌های اغواکننده تبدیل کند.»

بیوگرافی کوتاهی از کاولی

کاوالی در 15 نوامبر 1940 در فلورانس ایتالیا به دنیا آمد. پدربزرگ او، جوزپه روسی، یک نقاش مشهور بود. کاوالی راه او را با ثبت نام در آکادمی هنر فلورانس دنبال کرد، جایی که شروع به امتحان کردن نقاشی و طرح زدن بر روی پارچه‌های مختلف کرد. 

او پس از راه‌اندازی نام تجاری مد خود در سال 1970، بعدها فرآیند چاپ چرمی نوآورانه‌ای را اختراع و ثبت کرد. بد نیست بدانید که او اولین مغازه کوچک خود را به نام لیمبو در شهر در شهر سن تروپه فرانسه در سال 1972 افتتاح کرد و پس از آن پله‌های ترقی را در صنعت مد و پوشاک یکی یکی طی نمود.

علاوه بر طرح‌هایی که با پوست حیوانات درست می‌کرد، او به‌خاطر لباس‌های هیپی، شلوار جین و طرح‌های تکه‌کاری روی پارچه‌های جین نیز معروف بود. همین سبب شد تا در سال 2005، از او دعوت شد تا برای یونیفرم Playboy Bunnies لباس طراحی کند. او نیز یک یونیفرم زیبا با چاپ پلنگی را طراحی کرد. 

در سال 2011، او یک مصاحبه با مجله Vogue انجام داد. در این مصاحبه وقتی از او پرسیده شد از چه چیزهایی الهام بیشتری می‌گیرد، پاسخ داد: «من هر چیزی را که در طبیعت است دوست دارم.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما