چگونه نقره را با جوش شیرین تمیز کنیم؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : با یک پارچه نرم یا حوله میکروفایبر بشویید و خشک کنید. شما همچنین می توانید روش مشابهی را با استفاده از نشاسته ذرت دنبال کنید.

چگونه نقره را با جوش شیرین تمیز کنیم؟

خمیر درست کنید

دو قسمت جوش شیرین را با یک قسمت آب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید، سپس مخلوط را به آرامی روی جواهرات بمالید. اجازه دهید خمیر کاملا خشک شود تا کدر شدن آن از بین برود.

جواهرات را بشویید و خشک کنید

با یک پارچه نرم یا حوله میکروفایبر بشویید و خشک کنید. شما همچنین می توانید روش مشابهی را با استفاده از نشاسته ذرت دنبال کنید.

موارد بیشتر برای تمیز کردن نقره

اگر آب و صابون این کار را انجام نداد، می‌توانید روش‌های دیگری را برای تمیز کردن جواهرات نقره‌ای که از لوازم خانگی معمولی مانند جوش شیرین، آب لیمو، روغن زیتون، سرکه سفید، نمک و خمیر دندان استفاده می‌کنند، امتحان کنید.

لیمو و روغن زیتون را مخلوط کنید: 1/2 فنجان آب لیمو و 1 قاشق چایخوری را مخلوط کنید. روغن زیتون. پارچه تمیزی را به محلول آغشته کنید و نقره را به آرامی مالش دهید تا براق شود. بشویید و خشک کنید.

سرکه و جوش شیرین را ترکیب کنید: 1/2 فنجان سرکه سفید و 2 قاشق غذاخوری را مخلوط کنید. جوش شیرین را با هم مخلوط کنید، سپس اجازه دهید زیورآلات نقره شما قبل از آبکشی و جلا دادن به مدت دو تا سه ساعت در مخلوط خیس بخورد.

جواهرات نقره ای را با خمیر دندان تمیز کنید: مقدار کمی خمیر دندان رقیق شده و یک برس نرم می تواند برای تمیز کردن جواهرات نقره عالی باشد. فقط مطمئن شوید که خمیر دندان یک فرمول سفید کننده نیست.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما