برق انداختن جواهرات نقره با این ترفندهای ساده

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نحوه تمیز کردن جواهرات نقره ای اگر حلقه‌ها، دستبندها و گردن‌بندهای نقره‌ای دارید که اغلب آنها را نمی‌پوشید.

برق انداختن جواهرات نقره با این ترفندهای ساده

نحوه تمیز کردن جواهرات نقره ای

ممکن است دفعه بعد که می‌روید آنها را بپوشید متوجه یک لایه تغییر رنگ خواهید شد. با گذشت زمان، همانطور که نقره در معرض هوا قرار می گیرد. یک واکنش شیمیایی رخ می دهد که نقره را تیره و تار می کند.

خوشبختانه، انگشترها و دستبندهای شما از بین نمی روند . فقط باید یاد بگیرید که چگونه جواهرات نقره را در خانه تمیز کنید تا این لکه ها را از بین ببرید و این قطعات را درخشان کنید. (به خاطر داشته باشید که اگر مجموعه جواهرات شما ترکیبی از فلزات، همراه با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است. بهتر است یک پاک کننده جواهرات عالی بخرید که بتواند به طور ایمن و موثر برای همه انواع مواد کار کند.) با این وجود، تمیز کردن زیورآلات نقره زمان زیادی نمی برد، و روش هایی وجود دارد که نیاز به لوازمی دارند که از قبل در دست دارید.

برای اینکه جواهرات نقره‌ای خود را درازمدت درخشان نگه دارید. روی یک پارچه تمیزکننده تخصصی سرمایه‌گذاری کنید و یاد بگیرید که چگونه جواهرات نقره را به روش صحیح نگهداری کنید تا از کدر شدن در وهله اول جلوگیری کنید. این مراحل را دنبال کنید تا لوازم جانبی نقره ای خود را برجسته کنید.

 

1.در یک کاسه کوچک، چند قطره صابون را در آب گرم بریزید تا کف ایجاد شود. اجازه دهید جواهرات نقره شما حدود پنج دقیقه در محلول بماند.

2.از یک مسواک نرم برای تمیز کردن ملایم استفاده از هر گونه شکاف در جواهرات استفاده کنید.

3.هر قطعه را در یک کاسه آب گرم و تمیز بشویید. (در صورت آبکشی روی سینک، برای جلوگیری از ریختن هر گونه جواهرات در فاضلاب، از آبگیر استفاده کنید).

4.هر قطعه از جواهرات را با یک پارچه نرم خشک کنید. از دستمال کاغذی استفاده نکنید، زیرا می تواند سطح نرم جواهرات نقره را خراش دهد.

نحوه نگهداری جواهرات نقره

برای به تأخیر انداختن کدر شدن، جواهرات نقره را در جعبه جواهرات پوشانده شده با مخمل نگهداری کنید که به جذب رطوبت در هوا کمک می کند. برای قطعات خاص، یک کیسه مخملی میزان قرار گرفتن در معرض هوای جواهرات را محدود می کند و دوباره به جلوگیری از کدر شدن کمک می کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما