راهنمای انتخاب یک ساعت اسپرت ویژه شیک پسندها

طلا و جواهر اقتصاد 100 : انتخاب سبک طراحی ساعت قبل از خرید ساعت مچی اهمیت زیادی دارد. دلیل آن هم بیشتر بخاطر تاثیری است که یک ساعت مچی مناسب استایل‌تان می‌تواند روی خوش تیپ‌تر شدن شما بگذارد.

راهنمای انتخاب یک ساعت اسپرت ویژه شیک پسندها

 شاید خودتان دقت نکنید اما دیگران حتما به انتخاب شما در ساعت مچی که به دست دارید دقت می‌کنند. استفاده از ساعت مچی، نشان دهنده سلیقه و دقت شما در خوش استایل بودن است. پس ساده از این موضوع نگذرید. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم چطور می‌توانید در خرید ساعت اسپرت بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید ساعت مچی اسپرت مناسب چه افرادی است؟

باید اول به این سوال پاسخ دهید که آیا شما به خرید ساعت مچی اسپرت نیاز دارید؟ بهتر است ساعت‌هایی که طراحی اسپرت دارند را از ساعت‌های ورزشی مجزا ببینید. ساعت‌های اسپرت صرفا مدل‌هایی هستند که طراحی آنها خارج از چهارچوب کلاسیک است و برای تیپ‌های اسپرت مناسب اند و شاید هیچ ویژگی خاصی هم نداشته باشند. اما منظور از ساعت ورزشی ساعت‌هایی است که علاوه بر ظاهر اسپرت، قابلیت‌ها ویژگی‌هایی دارند که برای انجام ورزش‌های به خصوص، مناسب اند.

اکثرا افرادی که واقعا به تیپ و استایل‌شان اهمیت می‌دهند این را به خوبی درک می‌کنند که لازمه یک تیپ اسپرت، داشتن یک ساعت مچی اسپرت یا ورزشی است. ساعت‌ها می‌توانند تکمیل کننده استایل شما باشند پس با توجه به تیپی که دارید باید ساعت مچی مناسب آن تیپ را هم انتخاب کنید. اگر جزو افرادی هستید که در بیشتر روزها یا اکثر موقعیت‌ها از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید، قطعا یک ساعت اسپرت همراه مناسبی برای شماست.

ساعت مچی اسپرت یا ساعت مچی ورزشی؟

همانطور که توضیح دادیم این دو نوع ساعت از لحاظ کارایی با هم متفاوت اند. برای مثال اگر شما بصورت حرفه‌ای ورزش کوهنوردی انجام میدهید، قطعا خرید ساعت ورزشی که قابلیت‌های متناسب با رشته ورزشی کوهنوردی را داشته باشد برای‌تان مناسب خواهد بود. انتخاب قابلیت‌های ساعت ورزشی هم به نیاز و استفاده شما از ساعت مچی بستگی دارد. در ادامه ما چند نمونه ساعت مچی اسپرت و ورزشی در سبک‌های مختلف معرفی می‌کنیم تا شاید مناسب نیاز شما هم باشد.

ساعت سیکو مردانه مدل غواصی (SNJ039P1):

بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین برندهای تولید کننده ساعت اسپرت و ورزشی، برند ساعت مچی سیکو است. رنج قیمت ساعت سیکو در مقابل کیفیت، دوام و طول عمری که دارد از هر نظر به صرفه است. دلیلی که موجب شده تا این مدل از سیکو را پیشنهاد دهیم، مهارت سیکو در تولید ساعت‌های ضد آب بالاست. این ساعت مچی غواصی مخصوص غواصان حرفه‌ای است که می‌خواهند بدون نگرانی در عمق زیاد آب، ساعت‌شان همراهشان باشد. علاوه بر مقاومت بالای این ساعت مچی غواصی، دارای شب نمای پر نوری است که در تاریکی موجب دید بهتر می‌شود. همچنین این ساعت با وجود قابلیت سولار، کامل‌تر هم شده. قابلیت سولار در این ساعت مچی سیکو مردانه، باعث طولانی‌تر شدن عمر باتری از طریق ذخیره نور محیط می‌شود. همچنین این ساعت ورزشی، قابلیت‌ها اضافه‌تری مانند زنگ هشدار، نمایش تاریخ و زمان سنج دارد که از قسمت دیجیتالی آن قابل استفاده است.

ساعت کاسیو مردانه مناسب کوهنوردی (GG-B100-1A9DR):

قطعا اگر بخواهیم لیستی از بهترین برندهای تولید کننده ساعت اسپرت یا ورزشی نام ببریم، برند کاسیو به خصوص ساعت جی شاک در آن نام برده می‌شود. خرید ساعت کاسیو اصل تضمینی از کیفیت، طول عمر و کارایی شگفت انگیزی است که شما از یک ساعت مچی دریافت می‌کنید. اگر شخصی هستید که بصورت حرفه‌ای به ورزش کوهنوردی پرداختید یا برای تفریح به کوهنوردی می‌روید، قطعا به یک ساعت کوهنوردی نیاز دارید. در چنین انتخابی باید دقت کنید ساعت مچی شما دارای ویژگی ارتفاع سنج و فشارسنج حتما باشد. این دو ویژگی در روند بررسی عملکرد و مسافتی که طی کردید به شما کمک خواهد کرد. به همین خاطر این مدل ساعت جی شاک را معرفی کردیم، که یک نمونه کامل از ویژگی‌های ساعت کوهنوردی را دارد. ویژگی‌های این ساعت جی شاک زیبا شامل: ارتفاع سنج، فشار سنج، دما سنج، زمان سنج، قطب نما، ساعت جهانی، تایمر صدادار، نمایش تاریخ کامل و … می‌شود. علاوه بر همه این قابلیت‌ها، ویژگی که این ساعت کاسیو را کامل‌تر کرده، قابلیت بلوتوث است. بواسطه امکان اتصال ساعت با تلفن همراه از طریق بلوتوث، می‌توانیم این ساعت را یک ساعت هوشمند ورزشی کامل معرفی کنیم.

ساعت ریباک مخصوص پیاده روی و دویدن (SPRINT BLACK):

داشتن یک ساعت اسپرت که بتواند تعداد قدم‌های شما را بشمارد قطعا انگیزه بیشتری به شما میدهد. اگر به پیاده روی می‌روید یا به رشته دو علاقه دارید، قطعا ساعت‌هایی که ویژگی قدم شمار دارند برای شما بهتر هستند. این ساعت مچی ریبوک اسپرت به علاوه ویژگی قدم شمار، ویژگی‌های کاربردی دیگری هم دارد که تکمیل کننده هستند. ویژگی‌هایی مانند نمایش ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، میزان خواب، زنگ هشدار، مسافت سنج و … .

ساعت مچی هوشمند ورزشی و اسپرت برند نورث اج (S 8 ULTRA):

بسیاری از افراد دوست دارند برای استایل‌های اسپرت و روزهایی که به ورزش اختصاص می‌دهند، از یک ساعت مچی هوشمند با صفحه نمایش لمسی استفاده کنند. اگر شما هم چنین تصمیمی دارید، ما خرید ساعت مچی هوشمند برند نورث اج را پیشنهاد می‌دهیم. این برند به عنوان یکی از برندهای تولید کننده ساعت هوشمند با قابلیت‌های ورزشی به خوبی عمل کرده. از ویژگی‌های این ساعت می‌شوید به این موارد اشاره کرد:

مردانه و زنانه اسپرت بند پلاستیکی

هوشمند

اتصال به موبایل از طریق بلوتوث

زنگ هشدار

صفحه لمسی

امکان مکالمه و پخش موسیقی

اسپیکر ضد آب

نمایش دما بدن

ضد آب IP67

ساعت ریباک مخصوص پیاده روی 

ساعت کاترپیلار با ظاهر اسپرت مدل (SJ.161.21.137):

یکی از برندهایی که تبحر خاصی در تولید ساعت‌های با ظاهر اسپرت و دوام بالا دارد، برند ساعت مچی کاترپیلار است. این برند بخاطر سبک منحصر به فردش در طراحی ساعت‌ها، مخصوصا در بین آقایان محبوبیت زیادی پیدا کرده. کیفیت و دوام ساعت‌های کاترپیلار با ساعت‌های کاسیو برابری می‌کند. پس اگر قصد خرید ساعت مچی اسپرت را دارید که فقط ظاهر آن برایتان اهمیت دارد و نیازی به ویژگی یا قابلیت خاصی ندارید، می‌توانید بیشتر روی این برند تمرکز کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما