۱۰ مدل از محبوب ترین گردنبند های سال جدید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : تعدادی از جواهرات مورد علاقه ما برای امسال در فرم گردنبند است. یکی از مهم ترین گردنبندهایی که در بورس های امسال خواهیم دید، گردنبند لایه ای است.

۱۰ مدل از محبوب ترین گردنبند های سال جدید

 گردنبند های زنجیری یکی دیگر از مدل های در بورس است که محبوبیت پایداری داشته و در انواع کلفت تا ظریف یا مدل تخت طبقه بندی می شوندو محبوب ترین مدل گردنبند در سال جدید که برای هر فصلی مناسب هستند و یکپارچه بدون کم شدن از محبوبیت آنها، از بهار تا زمستان حرکت میکنند.

گردنبند الماس مدل کولار(Collar) و چوکر(Choker)

گزینه های مناسبی برای مهمانی های رسمی در سال جدید هستند. این دو مدل بسیار راحت پوش و همه کاره هستند یعنی که در هر موقعیتی و هر زمانی می توان آنها را با لباس های مختلف و متنوعی پوشید لذا بسیار راحت پوش هستند. پیشنهاد می کنیم گردنبند الماس این مدل ها را امتحان کنید چون مکمل خوبی برای لباس های رسمی شماست و خیلی هم می تونه حیرت انگیز باشه اگر با تیشرت سفید و شلوار لی پوشیده بشن.

گردنبندهای زنجیری

هنوز هم جزء گردنبندهای روی بورس هستند که در سال جدید هم سرآمد خواهند بود. هم زنجیره های مدل گیره کاغذی و هم مدل بزرگ تر آن تن پوش و راحت پوشی بسیار زیادی دارند و اگر با گردنبندهای دیگر به صورت لایه ای یا به تنهایی استفاده بشه خیلی عالی تر به نظر میان.

گردنبند های لاکت(Locket)

گردنبند های لاکت برای قرن هاست که به عنوان زیورآلات استفاده میشه و ما همگی عاشق این هستیم که عکسای عزیزامون که در عکس های قدیمی از این نوع گردنبند استفاده می کردند رو مرور کنیم.

گردنبند های مرواریدی قدرتمند

سوق بازار جواهرات در سال جدید میلادی شدیدا به سمت استفاده از مروارید است. از مدل کلاسیک تا مدرن، طراحان جواهرات در صدد هستند که راه های جدید و متنوعی را برای دخیل کردن مروارید در طراحی های خود هستند. دنبال گردنبند های مرواریدی باشید که شکل و رنگ منحصربه فردی دارند و همچنین از فلز براق هم استفاده شده باشه.

خط سیر جواهرات امسال مملو از جواهرات رنگارنگ است از رشته های دانه تسبیحی تا سنگ های شاداب تا لعل های دلربا. زیورآلات شاد مثل گردنبندهایی از گوهرهای رنگی، یک راه عالی برای ورود مجموعه ای سرگرم کننده از رنگ و بافت به گنجه جواهرات شماست.

گردنبندهای اسیتیمنت با طرح های اجرام آسمانی

امسال با عرضه زنجیرها و گردنبندهایی با اجرام آسمانی مثل ماه، ستاره و خورشید ظاهری را برای شما متصور می شوند که گویی خارج از این جهان هستند.

 گردنبند های سال جدید، چارم(Charm)

گردنبند های چارم بیشتر از هر زمان دیگه ای مدرن هستند.جواهرات احساسی همیشه در بورس هستند و نوع چارم یک راه بی نقص برای عرضه خودتون هست. بیایید داستان خودتون رو با سنگ های منحصر به فرد  چارم که به نوعی سمبل نفس و ذوق شما هستند، بیان کنید.

گردنبندهای Name_Place

شخصی کردن گردنبندها مثلا درج اسمتون یا نزدیکانتون روی پلاک گردنبند هنوز هم در سال جدید روی بورس هست در حالیکه گردنبندهای اولیه به طور گسترده ای توسط سلبریتی ها و شاخ های اینیستاگرام محبوب می شوند. این شخصی کردن جواهرات همینجوری در حال گسترش است. سنگ های ماه تولد و نشانه های کیهانی اونها روش دیگری برای در آغوش گرفتن جواهرات شخصی سازی شده هستند.

حتما بخوانید: اگه متولد اسفند هستید ، یا یه اسفندی دور و برتون هست، بهتره که سنگ ماه اسفند رو بشناسید که بتونید یک کادو ی خوب و شخصی سازی شده براش بگیرید.

گردنبند های جواهرات ظریف

برعکس جواهرات بزرگ و حجیم، این نوع جواهرات ظریف، ظاهر خوب لایه ای دارند، هنوز هم جواهرات ظریف لایه لایه ظاهر ساده پوش و شادابی دارند.

گردنبند های  زنجیرهایی از طلای زرد

همتای نزدیک زنجیرهای گیره کاغذی همیشه محبوب زنجیرهای طلایی مسطح هستند که از ضروریات جواهرات روز است. زنجیرهای انعطاف پذیر، سبک و راحت پوش هستند در عین اینکه روی بورس هم هستند. این زنجیرهای کوچک از روی استخوان ترقوه آویزون می شوند و به لباستون براقیت و بافت حیرت انگیزی هدیه میدن.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما