از خواص بی نظیر این سنگ ها غافل نمانید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رنگی قهوه‌ای مایل به نارنجی دارد و دلیل این رنگ وجود ترکیبات منگنز و آهن است. احساس گناه و حقارت را از فرد دور می‌کند.

از خواص بی نظیر این سنگ ها غافل نمانید

سنگ ساوریت - سنگ‌ ماه فروردین

به دلیل وجود کروم، از عناصر جدول تناولی، سبزرنگ است. برای پذیرش آرامش در زندگی و همچنین یگانگی در جهان موثر است. همراه داشتن این سنگ برای گذران چالش‌های زندگی توصیه می‌شود. این سنگ موجب تقویت قلب می‌شود و بر اساس یک باور چینی در طب سنتی جریان انرژی را در مریدین، کانال‌هایی در بدن، را افزایش می‌دهد. همچنین برای کاهش دردهای ملیم و درمان بیماری‌های چشمی مناسب است.

سنگ هسونیت - سنگ‌ ماه فروردین

رنگی قهوه‌ای مایل به نارنجی دارد و دلیل این رنگ وجود ترکیبات منگنز و آهن است. احساس گناه و حقارت را از فرد دور می‌کند. بینش فرد را وسیع می‌کند. بنا به برخی گفته‌ها در حوزه انرژی درمانی تولید هورمون‌ها را افزایش می‌دهد. استفاده از سنگ هسونیت برای زنان توصیه می‌شود. چرا که بیماران مربوط به زنان را کاهش می‌دهد.

سنگ اسپسارتین - سنگ‌ ماه فروردین

این سنگ نارنجی رنگ معمولا برای ساخت جواهرات کاربرد ندارد و دلیل آن هم برای تبلیغات و معرفی کم این سنگ است. این سنگ برای افزایش بهره‌وری در خانه کاربرد دارد. خوشبختی و قناعت را برای فرد به ارمغان می‌آورد. قدرت تحلیل و منطق را در فرد استفاده کننده تقویت می‎‌کند. داروی ضدافسردگی هم هست و کابوس‌های شبانه را از فرد دور می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما