6 ادکلن که بهار و تابستان را منحصربه‌فرد خواهد کرد

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ورود به سال جدید می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای تازه کردن مجموعه‌ی ادکلن‌هایتان باشد. البته که دل کندن از یک ادکلن قدیمی و مورد علاقه‌تان کار سختی خواهد بود؛ اما اگر عطرهایتان خراب شده باشند، وقت آن است که فضا را برای ادکلن‌های جدید باز کنید.

6 ادکلن که بهار و تابستان را منحصربه‌فرد خواهد کرد

 اگرچه که یک مدل موی خوب یا یک دست لباس مناسب، ظاهر شما را جذاب خواهد کرد؛ اما یک ادکلن خوب، بهترین راه برای منحصربه‌فرد کردن استایل‌تان است. البته مهم است که ادکلنی را که انتخاب می‌کنید، متناسب با شخصیت و شیمی بدن شما باشد.

Atlantis EDP by Blu Atlas .1

ادو پرفیوم آتلانتیس

اگر سبک زندگی طبیعی و فعالی دارید، ادکلنی را انتخاب کنید که با روحیه‌ی مستقل و مردانه‌ی شما سازگاری داشته باشد. این ادکلن از مواد کاملا طبیعی برای داشتن رایحه‌ای معطر و خاکی ساخته شده است و دارای نت‌های کلیدی ترنج، مریم گلی و گیاه پاتچولی (نعناع هندی) است که می‌توانید یک گزینه‌ی عالی برای بهار باشد. 

۲. Gucci Guilty Eau de Parfum Intense Pour Femme

گوچی گیلتی

این ادکلن نه تنها یک انتخاب عالی برای بهار و تابستان است، بلکه می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به یک خانم شیک و باکلاس نیز باشد. این مدل از ادکلن Gucci Guilty بسیار جاودان و در عین حال پایان‌ناپذیر است. ترکیبات این ادکلن از نت پایه‌ی گل بنفشه، روغن Ylang-ylang و گیاه Tuberose تشکیل شده است و رایحه‌ای با بوی چوبی، نعناع هندی، گیاه Vetiver و نشانه‌های ظریفی از وانیل دارد. این برند، مدل دیگری به نام Gucci Guilty Parfum Pour Homme دارد که با رایحه‌ای تشکیل شده از ترکیب چوب، مشک، اسطوخودس و مرکبات یک انتخاب عالی برای آقایان خواهد بود.

۳. Jo Malone Blackberry & Bay Cologne

جو مالون

این ادکلن یک انتخاب گلی و میوه‌ای بسیار جذاب برای خانم‌هاست که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ ساخته شد و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد. این ادکلن خاطرات دوران کودکی شما را برایتان تازه کرده و احساس تازگی و سرسبز بودن را به شما خواهد داد. اگر به نت یا بوی توت سیاه علاقه دارید، از خرید این ادکلن غافل نشوید؛ البته باید بدانید که این ادکلن یونیسکس بوده و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. 

۴. Dolce & Gabbana Light Blue EDT

ادو تویلت دولچه اند گابانا

Light Blue برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ عرضه شد؛ این ادکلن یک رایحه‌ی میوه‌ای و گلی دارد که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهار و تابستان مخصوص خانم‌ها است. نت‌های اولیه‌ی این ادکلن لیموی سیسیلی، سیب، سدر و گل زنگوله است. نت‌های میانی این ادکلن از بامبو، یاس، رز سفید و نت‌های پایه‌ی آن از سدر، مشک و عنبر تشکیل شده است. 

۵. Prada Luna Rossa Ocean Eau de Toilette

ادو تویلت پرادا

با انتخاب این ادکلن، مطمئن باشید که توجهات زیادی را به خود جلب خواهید کرد. این ادکلن رایحه‌ای اقیانوسی دارد و ترکیب نت‌های ترنج و زنبق آن را منحصر‌به‌فردتر می‌کند و شما می‌توانید هم از آن برای محل کار و هم به عنوان عطری که برای یک مهمانی می‌پوشید، استفاده کنید. ظاهر این شیشه با یک خط قرمز به اسم پرادا امضا شده است که این برند آن را به عنوان نمادی از نوآوری توصیف می‌کند. 

۶. Paco Rabanne Invictus Victory

پاکو ریبن 

این ادکلن بسیار قدرتمند بوده و به راحتی دیگران را جذب خود خواهد کرد. این ادو پرفیوم مردانگی شما را به طرز ظریفی تجلیل خواهد کرد. نت‌های اولیه‌ی این ادکلن لیمو و فلفل صورتی هستند. اسطوخودوس و روغن اولیبانوم نت میانی و وانیل، دانه‌ی تونکا و عنبر جز نت‌های پایه‌ی این ادکلن جذاب هستند. 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما