نوروزتان را با این عطر خوشبو دل انگیزتر کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : در تولید عطرهای طبیعی، از مواد ارگانیک برای رایحه سازی استفاده می‌شود؛ درحالی که عطر شیمیایی حاصل ترکیب مواد مصنوعی است.

نوروزتان را با این عطر خوشبو دل انگیزتر کنید

 بعضی از عطرها علاوه بر این که طبیعی هستند به صورت وگان تهیه می‌شوند یعنی در فرایند تولید آن‌ها از هیچ نوع محصولات جانوری استفاده نشده و تنها محصولات گیاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

. ادوپرفیوم Together از برند Pour le Monde

برند «پورلوموند» از معدود شرکت‌های تولید‌کننده‌ی عطر محسوب می‌شود که دارای گواهینامه‌ی «بی-کراپ» B-Corp است. بی-کراپ فرآیندهای تولیدی و خدماتی را در کسب‌و‌کارهای مختلف به لحاظ محیط‌ زیستی مورد بررسی قرار می‌دهد و  شرکت‌هایی که در فرایند‌های تولید و عملکرد زیست‌محیطی‌شان از شفافیت لازم برخوردار باشند گواهینامه‌ی بی-کراپ را دریافت می‌کنند.

کلیه‌ی عطر‌های تولید‌شده توسط برند «پور‌لوموند» صد‌درصد طبیعی هستند و از مواد ارگانیک تهیه شده‌اند. ادوپرفیوم Together یکی از محبوب‌ترین و پر‌فروش‌ترین محصولات برند «پور‌لوموند» است که نت‌های تشکیل‌دهنده‌ی آن لیمو، ترنج، گل یاس و بنفشه هستند. این عطر به صورت یونیسکس طراحی شده و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از این عطر ارگانیک و وگان استفاده کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما