معرفی 3 ساعت مچی برند شناخته شده جهانی برای زنان مد روز + عکس ها

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ورساچه از بهترین برند و مارک‌های ساعت مچی زنانه است. گروه تایمکس، فعالیت خودش را در سال ۲۰۰۴، با بستن قرارداد بین تایمکس و ورساچه به منظور طراحی، ساخت، توزیع ساعت و جواهرات انحصاری آغاز کرد.

معرفی 3 ساعت مچی برند شناخته شده جهانی برای زنان مد روز + عکس ها

 ساعت مچی برند ورساچه (Versace)

ساعت برند

 برند ورساچه ساعت‌های جسور و گران‌بهایی را که بیانگر زیبایی آن هستند تولید می‌کند. این برند که منحصرا در کشور سوئیس ساخته می‌شود، به طرز هوشمندانه‌ای مشهورترین نمادش یعنی همان مدوسا و باروک را توصیف می‌کند. ساعت‌های مختلف که منحصرا با مواد پیچیده و مکانیزم های باکیفیت بالا تولید می‌شوند، طراحی‌های خلاقانه‌ای دارند. با پوشیدن ساعت ورساچه، زمان متفاوت می‌گذرد. این ساعت استایل کسانی را که آن‌ها را می‌پوشند، برجسته می‌کند

ساعت مچی برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

ساعت برند

تامی هیلفیگر به خاطر طرح‌ها و مدل‌های اسپرت خود که نشان‌دهنده سبک کاملاً آمریکایی است مشهور است. به لطف این ویژگی‌ها، مدت طولانی است که به عنوان بهترین ساعت مچی زنانه طراحی شده برای بانوان شناخته شده است. در حالی که ساعت‌های تامی برای لباس‌های اسپرت و خیابانی مناسب‌تر هستند، به دلیل مجموعه‌ای متنوعی که او توسعه و ارائه کرده است، مدل‌های مناسبی برای لباس‌های کلاسیک وجود دارد.

  ساعت مچی برند زنیت (Zenith)

ساعت برند

ساعت‌های Zenith طراحی‌های مقاومت‌ناپذیری دارند. برند ساعت Zenith از منحصربه‌فرد‌ترین سبک در سوئیس است و طراحی‌های پیچیده آن مورد توجه و شگفت همه علاقه‌مندان به ساعت قرار گرفته است. قاب‌های ساعت این برند فوق‌العاده نازک و با صفحه‌های مخملی صیقلی هستند که هر خانمی را ترغیب می‌کند تا این مدل‌های ساعت را با لذت بپوشد. می‌توانید از مدل‌های ساعت زنانه زنیت که هر دو نوع چرم و استیل دارند به صورت روزانه و کلاسیک استفاده کنید. زنیت از برندهای مشهور در جهان است که محصولاتش در حاضر به عنوان بهترین ساعت مچی زنانه شناخته می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما