با خواص سنگ‌های متولدین اسفندماه آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : داشتن یک سنگ زیبا و قیمتی هدف بسیاری از افراد به شمار می‌رود. یکی از گزینه‌های پیش روی این افراد خرید سنگ خون که یکی از اعضای خانواده کوارتز کلسدونی محسوب می‌شود، است.

با خواص سنگ‌های متولدین اسفندماه آشنا شوید

سنگ خون

این سنگ همان گونه که از نامش نیز پیدا است دارای زنگی خون مانند است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نسبت به سایر سنگ‌ها متمایز شود.

لازم به ذکر است که از این سنگ در جواهرات بسیار قدیمی نیز استفاده شده است. 

حالا که با انواع سنگ متولدین اسفند آشنا شدید ممکن است این سوال در ذهن شما شکل گیرد که این سنگ‌ها چه خواصی دارند؟

در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید بگوییم که خواص سنگ‌های متولدین اسفند بسیار زیاد است. به همین دلیل نیز از این سنگ‌ها استقبال بسیار زیادی صورت می‌گیرد. از مهم‌ترین خواص سنگ ماه اسفند مردانه و زنانه می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

رفع استرس: سنگ‌ها خواص جادویی دارند و می‌توانند در کنترل استرس و اضطراب موثر واقع شوند. به همین دلیل طبیعی است که این سنگ‌ها کمک کنند تا ضربان قلب در محدوده‌ای طبیعی قرار گیرد.

افزایش شادی و درمان افسردگی: اگر فردی افسرده هستید و از این موضوع رنج می‌برید، استفاده از سنگ‌های مخصوص متولدین اسفند کمک می‌کند تا بهتر از سریع‌تر از دوران سخت افسردگی عبور کنید. 

بهبود گردش خون و رهایی از بیماری‌های قلب و عروق: تحقیقات نشان داده است افرادی که از سنگ متولدین اسفند استفاده کرده‌اند کمتر دچار بیماری‌های قلبی و عروقی شده‌اند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما