بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

نوسان قیمت‌ها در بازار طلا تا کی ادامه دارد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه امروز در پی کاهش قیمت دلار با افت ارزش بازگشایی شد، اما در ادامه معاملات، طلا و سکه امامی گران شدند و سایر قطعات سکه در روند نزولی قرار گرفتند.

نوسان قیمت‌ها در بازار طلا تا کی ادامه دارد؟

قیمت طلا و سکه امروز با روند کاهشی بازگشایی شد، اما در ادامه معاملات، بازار طلا هر دو روند کاهشی و افزایشی را تجربه کرد. افزایش انس جهانی طلا و کاهش قیمت دلار در سومین روز هفته، روند نامتوازن بازار طلا را در پی داشت.

گفتنی است افت حباب سکه در قطعات کاهشی، امروز از کاهش قیمت‌ها بزرگتر بود و این موضوع حاکی از افت تقاضا در بازار سکه است.

انس جهانی طلا که در بازگشایی بازار‌های داخلی افزایش قیمت داشت، در لحظه نگارش این گزارش کاهش کمتر از یک دلاری دارد و با قیمت ۲۱۷۸ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی امروز دوشنبه ۲۱ اسفند با افزایش ۲۲۰ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون ۵۰۸ هزار تومان در حال معامله است. سکه بهار با کاهش ۲۰۵ هزار تومانی روی قیمت ۳۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه با قیمت ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و با رقم روز گذشته در حال معامله است. ربع سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در حال معامله است. در لحظه نگارش این گزارش، سکه گرمی افت ۱۰ هزار تومانی دارد و روی قیمت ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه دو برابر قیمت ریزش کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۱۱ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۱۱۶ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۵ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در توازن با قیمت قرار دارد و غیر از افزایش ۴۲ هزار تومانی حباب سکه امامی، حباب سایر قطعات سکه کاهشی است. حباب سکه بهار ۳۶۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۷۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۹ هزار تومان کاهش دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما