پیش بینی بازار طلا در هفته آتی

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز علیرغم افزایش اونس جهانی به دو دلیل کاهشی شد.

پیش بینی بازار طلا در هفته آتی

نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات امروز قیمت اونس جهانی 9 دلار افزایش یافت و به 2036 دلار رسید اما در ایران قیمت طلا و سکه علیرغم افزایش اونس جهانی به دلیل روند نزولی نرخ ارز و کاهش تقاضا کمی ارزان شد.

قرار است عرضه گسترده سکه طلا در مرکز مبادله ایران در 13 اسفند صورت بگیرد. جالب آن‌که تا پیش از این همه منتظر عرضه سکه‌های جدید بی‌تاریخ بودند. اما برخلاف انتظار و آن‌چه پیش‌تر گفته شده بود، در حراج ۱۳ اسفند سکه ۸۶ فروخته خواهد شد.

شربیانی خاطر نشان ساخت اونس جهانی ، نرخ دلار و میزان تقاضا از عوامل تغییر قیمت طلا و سکه در ایران هستند و باید دید هفته آتی این عوامل به چه سمتی خواهد رفت .

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 250 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم بدون تغییر ،قیمت نیم سکه با 250 هزار تومان کاهش و ربع سکه با 250 هزار تومان کاهش ،قیمت سکه های بانک مرکزی با 50 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 7 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما