فوری؛ قیمت طلا و سکه رکورد زد

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز به دلیل افزایش اونس جهانی و نوسان نرخ ارز گران شد به طوری که قیمت سکه وارد کانال 35 میلیونی و هر گرم طلا از 3 میلیون تومان عبور کرد.

فوری؛ قیمت طلا و سکه رکورد زد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات امروز قیمت اونس جهانی 47 دلار افزایش یافت و به 2083 دلار رسید در ایران نیز قیمت طلا و سکه به دلیل افزایش اونس جهانی و نوسان نرخ ارز گران شد به طوری که قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون تومان افزایش به 35 میلیون تومان رسیده است و حباب سکه هم 300 هزار تومان افزایش یاغت.

نخستین جلسه حراج سکه طلا در روز یکشنبه مورخ ۱۳ اسفند ماه، برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در حراج سکه طلای مرکز مبادله می توانند از بامداد روز شنبه ۱۲ اسفندماه وارد سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران به آدرس market.ice.ir شده و فرایند ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهد.

در این روز ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی عرضه می‌شود و هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ قطعه است.

بذرافشان ابراز امیدواری کرد با مدیریت بانک مرکزی و عرضه سکه در مرکز مبادله قیمت ها در روزهای آینده به ثبات برسد.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون و 50 هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم با 900 هزار تومان افزایش ،قیمت نیم سکه با 550 هزار تومان افزایش و ربع سکه با 550 هزار تومان افزایش ،قیمت سکه های بانک مرکزی با 100 هزار تومان افزایش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 92 هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما