گذر از شکست عشقی و سختی های گذشته یکی از خواص این سنگ است

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ دالماتین دارای خواص فیزیکی و معنوی بسیاری است که در این بخش به برخی از خواص سنگ دالماتین اشاره می‌کنیم.

گذر از شکست عشقی و سختی های گذشته یکی از خواص این سنگ است

برخی از مهمترین خواص معنوی این سنگ عبارتند از:

گذر از شکست های عاطفی و سختی های گذشته

ایجاد انگیزه و حرکت به سمت آینده

کمک به خودشناسی

افزایش الهامات درونی و قدرت خلاقیت

افزایش صداقت و راستی

تقویت وفاداری در رابطه

کمک به پیدا کردن معنا و هدف زندگی

حفاظت از انرژی

برخی از مهمترین خواص درمانی این سنگ عبارتند از:

تقویت ماهیچه ها، زردپی و غضروف

جلوگیری از گرفتگی عضلات و کاهش درد زایمان

رفع مشکلات پوستی مانند جوش های آلرژیک

تقویت سیستم ایمنی، گردش خون و جذب آهن

افزایش انرژی بدن و ساخت هموگلوبین

کاربردهای سنگ دالماتین

سنگ دالماتین به دلیل زیبایی و خواصش برای اهداف مختلف استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای این سنگ عبارتند از:

استفاده در ساخت جواهرات: این سنگ با رنگ‌ها و شکل‌های متنوعش، جذابیت و زیبایی خاصی به اکسسوری‌ها و آثار هنری می‌بخشد.

سنگ درمانی و متعادل کننده چاکرا: این سنگ با تحریک چاکرای ریشه، ناف و قلب، سلامتی بدن، روح و روان را بهبود می‌بخشد. این سنگ با تاثیر مثبت بر سیستم ایمنی، گردش خون، ماهیچه‌ها، زردپی، غضروف، پوست و زایمان، مشکلات فیزیکی را رفع می‌کند.

استفاده به عنوان سنگ شانس و موفقیت: این سنگ برای متولدین شهریور ماه و برخی از ستاره‌ها و برج‌ها، خوش‌شانسی و موفقیت را جلب می‌کند. این سنگ با افزایش صداقت، وفاداری، خلاقیت، الهام، اعتماد به نفس، محبت، مهربانی، بخشش و صلح، روابط و کیفیت زندگی را بهتر می‌کند.

سنگ دالماتین با کدام چاکرا در ارتباط است؟

سنگ دالماتین با چاکرای پایین بدن هماهنگ است و به تعادل آن‌ها کمک می‌کند. این سنگ با چاکرای ریشه، ناف و قلب همخوانی دارد. دالماتین با تحریک چاکرای ریشه، احساس امنیت و پایداری را در فرد ایجاد می‌کند. همچنین با تحریک چاکرای ناف، انرژی زندگی را در فرد افزایش می‌دهد و او را به سمت عمل و تحقق هدف‌هایش هدایت می‌کند. این سنگ با تحریک چاکرای قلب، احساس محبت و مهربانی را در فرد تقویت می‌کند و او را به سمت بخشش و صلح با خود و دیگران راهنمایی می‌کند.

ماه تولد و طالع بینی

سنگ دالماتین یکی از سنگ‌های متولدین شهریور ماه است. این سنگ برای افرادی که در این ماه متولد شده‌اند، خوش‌شانسی و موفقیت را جلب می‌کند. این سنگ همچنین با برخی از ستاره‌ها و برج‌های زودیاک هماهنگی دارد. برخی از این هماهنگی‌ها عبارتند از:

این سنگ با ستاره‌ی مریخ هماهنگ است. این سنگ برای افرادی که در زیر تأثیر این ستاره هستند، انرژی، شجاعت، قدرت و جنگجویی را افزایش می‌دهد.

سنگ دالماتین با برج‌های جوزا، میزان و برج‌های آبی هماهنگ است. این سنگ برای افرادی که در این برج‌ها متولد شده‌اند، صداقت، وفاداری، خلاقیت و الهام را تقویت می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما