خانم سلبریتی خارج نشین عطر مورد علاقه اش را لو داد

طلا و جواهر اقتصاد 100 : همین چند وقت پیش بود که نقش آفرینی روناک یونسی را در سریال «تارهایی» دیدیم. یونسی که تا به حال بازی و نقش‌های مختلفی را در فیلم و سریال‌های متعدد تجربه کرده است.

خانم سلبریتی خارج نشین عطر مورد علاقه اش را لو داد

عطر روناک یونسی

 این سلبریتی ها هم مثل خیلی از خانم‌ها از خرید کردن لذت می‌برد. البته این خرید کردن شامل همه چیز می‌شود و شاید بیشترین آن هم به لباس اختصاص پیدا کند اما این دلیل نمی‌شود که روناک یونسی از خرید «Accessories» یا به قول خودمان خرده ریز‌ها غافل شود.

در این بین خرید عطر هم برای این خانم بازیگر اهمیت ویژه‌ای دارد. یونسی می‌گوید برخلاف لوازم آرایش که معمولا کمتر از آن‌ها استفاده می‌کند (مگر در موارد خیلی خاص و ضروری) به انتخاب عطرش اهمیت زیادی می‌دهد. عطرهای مختلفی را هم می‌شود در زمره انتخاب‌های این بازیگر قرار داد ولی بویی که بیشتر از بقیه از آن لذت می‌برد رایحه‌های تلخ و سردی است که وقتی با هم ترکیب می‌شوند، بسیار خوش بو به مشام می‌آیند.

نمونه‌اش هم محصولات GIVENCHY است که ترکیبی از بوهای مورد علاقه روناک یونسی است. البته این عطر شاید خیلی جدید نباشد اما همیشه از بوهای محبوب این بازیگر بوده و هست. او از عطرهای جدید با بوهای تازه و جدید هم استقبال می‌کند و خیلی وقت‌ها در خرید عطرهای جدید ریسک می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما