خانم بازیگر نقش ستایش این 3 عطر خوشبوی لاکچری را دوست دارد

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ستاره سریال «ستایش» و فیلم سینمایی «آناهیتا» درباره عطر یا در حقیقت عطرهای مورد علاقه‌اش می‌گوید.

خانم بازیگر نقش ستایش این 3 عطر خوشبوی لاکچری را دوست دارد

عطرهای برند نرگس محمدی

 «محصولات کمپانی FG FERRE را خیلی دوست دارم و الان هم یکی از عطرهای این برند را استفاده می‌کنم. رایحه عطرهای FERRE آنقدر برایم دوست داشتنی است که بعضی وقت‌ها بدون اینکه حتی بوی عطر جدید این شرکت را تست کرده باشم آن را می‌خرم و تا به حال هم کم پیش آمده از بوی آن خوشم نیاید. عطر ELLE را هم خیلی دوست دارم، یکی از دوستانم از این عطر داشت و من هم از بوی آن خوشم آمد و خریدمش. سعی می‌کنم با توجه به موقعیتی که قرار است در آن باشم، عطرم را انتخاب کنم. این روز‌ها دیگر همه می‌دانند که عطرهایی که برای شب یا روز مورد استفاده قرار می‌گیرند با هم فرق می‌کند، یا در سرما و گرما هم از عطرهایی با بوهای متفاوت استفاده می‌شود.

شاید قبلا هر کسی از عطر به خصوصی استفاده می‌کرد ولی حالا شرایط آنطور نیست و باید به موارد مختلف اهمیت داد. خودم هم تا جایی که امکان داشته باشدسعی می‌کنم این مواد را رعایت کنم. چند روز پیش یکی از عطرهای کمپانی LANVINE را هم خریدم، خودم قبلا از این عطر داشتم و چون بویش را دوست داشتم و تمام شده بود دوباره از آن خریدم.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما