عکس هایی از حلقه های ساده ازدواج 4 خانم بازیگر ایرانی

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شاید اولین فکری که راجع به حلقه ازدواج بازیگران معروف به ذهنمان برسد، گران قیمت بودن و خاص بودن این انگشترهاست.

عکس هایی از حلقه های ساده ازدواج 4 خانم بازیگر ایرانی

حلقه ازدواج رویا تیموریان

رویا تیموریان

 در حالی که همیشه اینگونه نیست. مصداق سادگی در استفاده از جواهرات را در زندگی خانم رویا تیموریان می توان مشاهده کرد. حلقه ازدواج این بازیگر معروف و محبوب، یک رینگ ساده از طلای سفید می باشد که شخصیت بی حاشیه و خاص این بازیگر را برجسته تر می کند.

حلقه ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی

حلقه ازدواج الهام حمیدی از یک رکاب طلا که سطح رویی آن در حجم وسیعی از برلیان اصل و گران‌قیمت پوشانده شده است، تشکیل شده و شکل و ارزش جواهرات به کار رفته در آن خبر از قیمت بسیار بالای این حلقه می دهند.

حلقه ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما در ازدواج دوم خود با آقای امیر خسرو عباسی، از میکاپ ها و جواهرات زیبای خود در مراسمات مختلف رونمایی کرد. حلقه ازدواج این زوج در زمان مراسم عروسی شان بسیار پر سر و صدا و پرحاشیه بود.

انگشتر طلا لیلا حاتمی

لیلا حاتمی همواره در زندگی کاری و حرفه ای خود جزو بازیگران بی آلایش و بدون تظاهر بوده است. حتی انگشتر حلقه این بازیگر معروف نیز بسیار ظریف و ساده و به عبارت واضح تر یک رینگ ساده از طلای زرد است. انگشتری ساده متناسب با شخصیت بی آلایش خانم حاتمی.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما