برف آمد، نانوایی ها تعطیل شد!

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای عدم بروز مشکل در فعالیت نانوایی‌ها اندیشیده شده است و تیم‌های بازرسی این اداره کل بر روند فعالیت آن‌ها به‌صورت مستمر نظارت دارند.

برف آمد، نانوایی ها تعطیل شد!

به گزارش اقتصاد100، مسعود ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و با همکاری اتحادیه ‌صنفی ذی‌ربط تمهیدات لازم برای عدم بروز مشکل در فعالیت نانوایی‌ها اندیشیده شده است و تیم‌های بازرسی این اداره کل بر روند فعالیت آن‌ها به‌صورت مستمر نظارت دارند.

وی افزود: با توجه به بارش رحمت الهی، متصدیان نانوایی‌ها در سطح استان بایستی مراتبی اتخاد کنند تا با رعایت ساعات پخت در شیفت صبح و عصر، برابر برنامه تعیین شده پخت و نسبت به عرضه نان به مصرف کنندگان اقدام شود و در غیر این‌صورت با احصای موارد از CIS ضمن برخورد تعزیزی با متخلفان، با کسر سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطر نشان کرد: اغلب نانوایی‌های استان در حال فعالیت بوده و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موارد را از طریق سامانه  یکپارچه پاسخگوی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت موضوع را بررسی کنند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما