فیلم های متفاوت مهران غفوریان و مهران احمدی روی پرده

تهیه کننده فیلم سینمایی «آبی روشن» با بیان اینکه مهران احمدی و مهران غفوریان که بیشتر با فیلم‌های طنز شناخته شده هستند، در این فیلم نقش جدی دارند، گفت: در سالهای اخیر و به صورت کلی بازیگران طنز از آنجایی که کار سختی در ایفای نقش دارند، در فیلم‌ها و شخصیت‌های جدی خوش درخشیده‌اند. ما هم سعی کردیم که از این الگو ایده‌برداری کنیم و از بازیگران کمدی که در نقش‌های جدی درخشیده‌اند، کمک بگیریم.

فیلم های متفاوت مهران غفوریان و مهران احمدی روی پرده

به گزارش اقتصاد100، فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی سید محمدحسین میری امسال در بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
سید محمدحسین میری در رابطه با این فیلم گفت: ما ماه‌ها روی طرح و فیلمنامه «آبی روشن» کار کردیم و دوست داشتیم درباره یک موضوعی که جامعه به آن مبتلا است، صحبت کنیم. بحث‌های اجتماعی، اخلاقی و معنوی در زندگی ما بسیار جریان دارند و این فیلم هم در رابطه با همین مسائل است.

او درباره دلیل ساخت یک فیلم با موضوع اخلاقی توضیح داد: به عقیده من فیلم‌هایی با چنین موضوعاتی از خلاهای سینمای چند سال اخیر ما هستند. ما در «آبی روشن» تعمدا سعی کردیم سراغ چنین موضوعاتی برویم تا گستره موضوعات سینمای ایرانی - اسلامی ما گسترده‌تر شود. به ویژه آنکه سینمای ما در دنیا با فیلم‌هایی شناخته شده است که اِلمان‌هایی از فرهنگ ایرانی و اسلامی را در خود دارند مانند فیلم‌های آقای مجید مجیدی و رضا میرکریمی.

این تهیه‌کننده افزود: «آبی روشن» به کمک دوستان و سازمان‌های حمایت‌کننده از جمله بنیاد فارابی و سازمان اوج ساخته شد که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او درباره حضور بازیگرانی مانند مهران احمدی و مهران غفوریان در «آبی روشن» که بیشتر با فیلم‌های طنز شناخته شده هستند، گفت: در سالهای اخیر و به صورت کلی بازیگران طنز از آنجایی که کار سختی در ایفای نقش دارند، در فیلم‌ها و شخصیت‌های جدی خوش درخشیده‌اند. ما هم سعی کردیم که از این الگو ایده‌برداری کنیم و از بازیگران کمدی که در نقش‌های جدی درخشیده‌اند، در این فیلم کمک بگیریم. در فیلم «آبی روشن» ترکیبی از بازیگران جوان و باتجربه دارم و به امید خدا نتیجه هم خوب شده باشد.

میری در پایان درباره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال کارگردانان باتجربه و قدیمی در کنار کارگردانان جوان در جشنواره فیلم فجر حضور دارند و امیدواریم که اتفاقات خوبی رخ دهد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

«آبی روشن» اولین محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته‌اند.س

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما