جشن تولد 32 سالگی ماه منیر سریال مستوران / محیا دهقانی زیباتر از همیشه !

محیای دهقانی بازیگر محبوب نقش ماه منیر در سریال مستوران با انتشار عکس های جدید خبرهایش را تازه کرد.

جشن تولد 32 سالگی ماه منیر سریال مستوران / محیا دهقانی زیباتر از همیشه !

تولد محیا دهقانی بازیگر سریال مستوران 2

محیا دهقانی که این روزها با نقش ماه منیر دختر زیبای سلطان شهر مستوران بر روی آنتن تلویزیون می رود،تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت. جالب است که درمورد تاریخ تولد محیا دهقانی سوال کرده بودید که در پاسخ باید بگوییم محیا دهقانی بازیگر نقش ماه منیر در مستوران متولد 24 دی 1370 در تهران است.

محیا-دهقانی

بازیگران و دوستان محیا دهقانی در فضای مجازی تولدش را با عکس هایی زیبایی از او تبریک گفتند، در این میان استوری احساسی سوگل طهماسبی و تقدیر بازیگر نقش نجلا از پدر و مادرش به شدت دیده شد. در این میان استوری احساسی سوگل طهماسبی و تقدیر و تشکر بازیگر نقش نجلا از پدر و مادرش به شدت دیده شد. در ادامه این بخش از نمناک عکس تولد محیا دهقانی بازیگر سریال مستوران 2 را مشاهده می کنید.

محیا دهقانی که با بازی در سریال پایتخت معروف شد و با سریال نجلا 2 به اوج شهرت رسید، به مناسبت تولدش استوری را منتشر کرد و برای پدر و مادرش نوشت:

مادر و پدر جاننننن عزیزمممم دو جهان من

عشق، عمر، وتما مممممم هستی من هستید

جهان بی شما هیچچچچچچ چیز نخواهد بود؛

من در ورود به 32 سالگی کناررر شمااااااا بهترین لحظه ها و بهترین روزها را تجربه کردم سپاس فراوان از پروردگار جهان هستی که بررگترین و تکرار نشدنی ترین هدیه ی جهان را به من داد عشق های

بی تکرار.

محیا دهقانی

تبریک تولد محیا دهقانی توسط پدر و مادرش

تبریک تولد سوگل به بازیگر مستوران

سوگل طهماسبی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا که در این مجموعه تلویزیونی با محیا دهقانی همبازی بوده است، به مناسبت تولد خانم بازیگر عکسی از او منتشر نمود و نوشت:

چون این لحظه رو خودم ثبت کردم عاشق این عکستم

محیا جانم، دوست جانم خوش آمدی

تولدت مبارک

محیا دهقانی

عکس تولد محیا دهقانی در صفحه سوگل طهماسبی

مختصر بیوگرافی محیا دهقانی و فیلم هایش

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد و دوره های آزاد بازیگری را زیر نظر داریوش ارجمند گذارنده است. محیا دهقانی با فیلم سینمایی شیار 143 و سریال قهر و آشتی وارد عرصه هنر شد اما با بازی در سریال پایتخت 4 در نقش سوسن مورد توجه قرار گرفت. دهقانی در آثار بسیاری از جمله مستوران 2، نجلا 2، خود‌خواسته، هم‌سایه، همبازی، پایتخت 4، لب خط، چند میگیری گریه کنی 2، کُنجانچَم، لیلاج، ماجرای نیمروز، باهر و...حضور داشته است. او جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم باهر در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی - سان‌فرانسیسکو، از آن خود کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما