دخترهای ایرانی کشته و مرده شهاب حسینی هستند + عکسی که ثابت می کند

تصویری از شهاب حسینی با سر و وضعی آشفته مربوط به فیلم گناه فرشته منتشر شد.

دخترهای ایرانی کشته و مرده شهاب حسینی هستند + عکسی که ثابت می کند

شهاب حسینی بعد از تجربه بازی در سریال‌های «شهرزاد» و «پوست شیر» در سومین حضور خود در نمایش خانگی، در نقش اصلی سریال «گناه‌ فرشته» حضور دارد.

شهاب حسینی

در قسمت اول گناه فرشته چه گذشت؟

 نشانه‌های قسمت نخست حکایت از آن دارد که کشمکش‌های حامد با نوید در قسمت‌های بعدی تقابل خیر و شر را در سریال پررنگ‌تر می‌کند.

گناه فرشته یکی از ملودرام‌های هیجان انگیز نمایش خانگی است که با نمایش اولین قسمت آن ثابت کرد روزهای پراتفاقی در انتظار این سریال است که باید هر هفته منتظر آن باشیم.

به رسم تمامی سریال‌های محبوب فیلیمو نگاهی داریم بر قسمت اول سریال گناه فرشته اولین ساخته حامد عنقا در مقام کارگردان.

قسمت اول سریال گناه فرشته از همان ابتدا نشانه‌های خوبی از یک داستان پر پیچ و خم و جذاب دارد. سریال همانند دیگر آثار عنقا که در مقام فیلمنامه‌نویس آن‌ها را نوشته بود با یک التهاب و شوک اولیه آغاز می‌شود؛ قصه قتل مردی توسط خدمتکار زن جوان خانه که سرآغاز داستانی پیچیده است که می‌تواند تماشای آن را برای مخاطب جذاب کند.

در همان قسمت نخست شاهد بودیم که حامد تهرانی ضمن آشنا شدن با پرونده قتل عشیری سعی کرده است در سمت درست ماجرا بایستد و از مظلوم دفاع کند

. از سوی دیگر امیر آقایی در نقش نوید عشیری سوی دیگر این قصه است که نشانه‌های قسمت نخست حکایت از آن دارد که کشمکش‌های حامد با نوید در قسمت‌های بعدی تقابل خیر و شر را در سریال پررنگ‌تر می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما