باور می کنید این بازیگران زن ایرانی هیچگونه عمل زیبایی نداشتند ؟! + عکس و اسامی

بسیاری از بازیگران با انواع عمل های زیبایی تغییراتی در چهره شان ایجاده کرده اند اما برخی از بازیگران هم بدون هیچ عمل زیبایی نچرال بیوتی به شمار می آیند.

باور می کنید این بازیگران زن ایرانی هیچگونه عمل زیبایی نداشتند ؟! + عکس و اسامی

نگار+جواهریان+بازیگر

نگار جواهریان

با نگار بانو شروع می کنیم، بازیگری که نقش اصلی سریال خاتون را در مقابل اشکان خطیبی بازی می کند و سالهاست او را با همین چهره می بینیم. هنوز تا این لحظه هیچ تغییر و دست کاری در صورت همسر رامبد جوان دیده نمیشود و او جزو بازیگران زنی است که عمل زیبایی نداشته.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز، یکی از بازیگرانی است که به دفعات سلفی های بدون آرایش در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. کمی سرچ در اینستاگرام پریناز ایزدیار شما را کاملا متوجه طبیعی بودن زیبایی اش خواهد کرد. بازیگر نقش شیرین سریال شهرزاد و سمیه در ابد و یک روز که این روزها با بازی در سریال جیران حسن فتحی در نمایش خانگی حضور دارد جزو هنرپیشه هایی است که دنبال کنندگانش بارها و بارها به زیبایی چهره ی طبیعی او اشاره کرده اند.

images

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی که بیشتر ایرانیان داخل و خارج از کشور او را یکی از ملکه های زیبایی ایران می نامند، چهره ای دلنشین و درعین سادگی جذاب دارد. بازیگر سریال به یاد ماندنی مردان آجلس با انتشار تصاویری در اینستاگرامش که مربوط به حضورش در شوی لباس جورجیو آرمانی و در کنار نیکول کیدمن بود، بیش از پیش زیبایی طبیعی خود را به رخ کشید.

KTDSI

نفیسه روشن

شماره بعدی این لیست متعلق به بازیگر نقش مریم در سریال مانکن است که یکی از بازیگران چشم رنگی سینما و تلویزیون ایران است که بدون جراحی و ترفندهای مدرن زیبایی، با چهره ی طبیعی و همیشگی اش به کار خود مشغول است. نفیسه روشن جزو بازیگران زنی بود که با استقبال از چالش عکسهای بدون آرایش، تصویری از چهره ی بدون گریم خود نیز منتشر کرد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر فیلم های محبوبی همچون جدایی نادر از سیمین و رگ خواب که محبوبیت خاصی میان مخاطبان خارج از ایران نیز دارد، با چهره ای خاص و دوست داشتنی و البته کاملا نچرال هنرنمایی می کند و فعلا اعتقادی به انجام جراحی های زیبایی ندارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما