پای یوزارسیف هم به ترکیه باز شد! / ویدیو

سریال یوسف پیامبر جدا از اینکه این روزها مجددا در حال پخشه از شبکه آی فیلم، شبکه 7 ترکیه هم این سریال را در برنامه پخش خود قرار داده است.

پای یوزارسیف هم به ترکیه باز شد! / ویدیو

مختصر نگاهی به زندگینامه حضرت یوسف (ع)

یکی از دوازده پسر حضرت یعقوب (ع) بود. نام مادر وی راحیل ، نام انگلیسی راشل بود. ایشان در اورشلیم متولد شده است. نوشته شده است که یوسف (ع) و مادرش زیباترین افراد روی سیاره زمین بودند. در قرآن، سوره‌ای به نام یوسف نام‌گذاری شده و در آن داستان زندگی او به تفصیل آمده است.

یوسف (ع) یک برادر کوچکتر بنیامین داشت. از ویژگی های یوسف (ع) این بود که پدرش یعقوب (ع) او را بسیار دوست داشت و او را از هر چیز بد محافظت کرد برگرفته از گذر زمان و اتفاقات خداوند متعال به او عنایات ویژه داشت و توانست در زمره یکی از پیامبران  الهی قرار گیرد.

داستان این مجموعه از شهر فدان و آتش گرفتن معبد ایشتار و تولد یوسف آغاز می‌شود، یوسف (ع) در کودکی رویای عجیبی می‌بیند؛ رویایی که در آن، خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌ افتند، یعقوب (ع) وقتی این رویا را می‌ شنود به یوسف توصیه می‌ کند تا آن را از برادران خود پنهان کند

پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف حسادت می‌کردند، او را به صحرا برده، به چاه می‌ افکنند سپس جریان بیرون آمدن از چاه و بازار برده‌ فروشان و دوران کودکی و جوانی یوسف به تصویر کشیده می‌ شود.

آقایی زمانی که نقش یوسف پیامبر را ایفاد می‌کند متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در گیلان ، فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوزی در دانشگاه آزاد می باشد که سال ۱۳۸۳ در ۲۲ سالگی با سریال یوسف در نقش حضرت یوسف اولین بار جلوی دوربین رفت و بسیار دیده شد

او سال ۱۳۹۴ با سریال شهرزاد در نقش فرهاد درخشید و عاشق نودل بوده و طرفدار تیم پرسپولیس است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما