بازگشت «جانی دپ» به کشتی «دزدان دریایی کارائیب»

کمپانی دیزنی قصد دارد نسخه جدید فیلم «دزدان دریایی کاراییب» را با حضور «جانی دپ» بسازد.

بازگشت «جانی دپ» به کشتی «دزدان دریایی کارائیب»
پنج سال از اکران آخرین نسخه «دزدان دریایی کارائیب» در سینما‌ها می‌گذرد. در این سال‌ها،  پس از این که «امبر هرد» همسر سابق جانی دپ در سال ۲۰۱۸ از او به جرم ضرب و شتم به دادگاه شکایت کرد، جانی دپ مقهور جامعه و استودیو‌های فیلمسازی شد. اما در نهایت این جانی دپ بود که برنده دادگاه شد و از آن به بعد دوباره به دنیای سینما بازگشت، و امروز طرفدارهایش امیدوارند که او بالاخره با بازی در نقش دزد دریایی محبوبشان موافقت کند.

به گفته «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده این مجموعه فیلم‌ها، همزمان چند پروژه «دزدان دریایی کاراییب» مختلف در حال ساخته شدن است. «دزد دریایی کارائیب ۶»، یک اسپین آف با بازی مارگوت رابی و حتی یک فیلم به تهیه‌کنندگی دیزنی. (اسپین‌آف به روایتی گفته می‌شود که براساس داستان و روایت دیگری شکل می‌گیرد، اغلب آثار اسپین‌آف هم براساس کار‌های موفق ساخته میشوند و در بیشتر موارد شخصیت‌های فرعی قصه، در اثر دیگری به شخصیت‌های اصلی تبدیل شده و قصه خودشان را شکل می‌دهند)

** احتمال بازگشت شخصیت‌های قدیمی به کشتی دزدان دریایی

همچنین یک سایت معتبر از منابع موثق شنیده است که تهیه‌کننده این فیلم قصد دارد که کاراکتر‌های قدیمی فیلم را به آن برگرداند.

درواقع، ادعا میشود که قرار است «کایرا نایتلی» در نقش الیزابت سوان در یک سریال تحت عنوان دزد‌های دریایی بازی کند و سازندگان این مجموعه امیدوارند که بتوانند «اورلاندو بلوم» و «جانی دپ» را نیز در این پروژه داشته باشند.

خبر جالب توجه دیگر این است که شش ماه پیش، گزارش شد بیل نایی در نقش دیوی جونز، نقش منفی این مجموعه فیلمها، قبول کرده که در سری جدید نیز بازی کند. اما جانی دپ چطور؟

در طول دادگاهش در اوایل سال جاری که در نهایت او برنده شد، جانی دپ گفته بود که حاضر نیست به پروژه دزدان دریایی برگردد، حتی اگر برای بازی در این فیلم به او ۳۰۰ میلیون دلار دستمزد بدهند. اگرچه او گفته که قادر نیست یک بازی در خورِ این نقش در ششمین فیلم از این مجموعه ارائه دهد، اما چون طرفدارهایش همچنان دوست دارند او را در نقش ناخدا جک ببینند شاید بشود او را راضی کرد.

«دزدان دریایی ۶» درواقع ممکن است یک اسپین آف باشد، با این حال، اگر این فیلم شروعی باشد برای ساخت یک مینی سریال درباره این شخصیت‌ها ما اصلاً تعجب نمیکنیم. اما نباید فراموش کنیم که این پروژه سریالی تنها با بازگشت جانی دپ محقق خواهد شد. در غیر این صورت، انگار که یک فیلم جیمز باندی ساخته شده منتها بدون «مأمور ۰۰۷».

منبع : آنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما