خانم بازیگر عراقی دل یوزارسیف ایران را برد / مصطفی زمانی دلباخته این زن شد ! + عکس ها

مدتی هم با انتشار عکس هایی از خانم بازیگر عراقی که خیلی کنار مصطفی زمانی شوآف می کرد شایعه شد آنها عاشق هم شده اند که تاکنون تایید و تکذیب نشده است.

خانم بازیگر عراقی دل یوزارسیف ایران را برد / مصطفی زمانی دلباخته این زن شد ! + عکس ها

مصطفی زمانی در 30 خرداد 1361 در گیلان به دنیا آمده است. او مدرک فوق لیسانسش را از رشته مدیریت تکنولوژی از دانشگاه آزاد دریافت کرده و برای اولین بار با نقش حضرت یوسف در سریالی به همین نام به شهرت رسید.

مصطفی زمانی در شهرستان اَملَش استان گیلان در یک خانواده هفت نفری و به عنوان فرزند سوم خانواده به دنیا آمد. او سه برادر و یک خواهر دیگر نیز دارد. در سال 1368 وقتی هفت سال داشت خانواده‌اش به فریدون نقل مکان کردند. پدرش اصالتا مازندرانی و مادرش اهل گیلان است.

آقای زمانی در سال 1383 و در سن 22 سالگی وقتی در تهران دانشجو بود از طریق دوستانش آگهی فراخوان دعوت به بازیگری را در یکی از روزنامه ها دید تا در نهایت از بین 3000 نفر برای نقش یوسف سریال “یوسف پیامبر” تست داده و قبول شد. فیلمبرداری این سریال 4 سال طول کشید که پس از نشر باعث شد مصطفی زمانی به اوج شهرت دست پیدا کند.

او پس از مدت کوتاهی بعد از پخش سریال یوسف پیامبر پیشنهاد بازی در سریال خانگی قلب یخی را دریافت کرد اما چون چهره‌اش با یوسف پیامبر در نظر مردم دیده شده بود، این پیشنهاد را رد کرد. آقای بازیگر در سال 1388 در دومین تجربه بازیگری خود با فیلم سینمایی «آل» ساخته بهرام بهرامیان کنار بایگرانی چون آنا نعمتی و همایون ارشادی نقش آفرینی کرد.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی از سال 1394 در سن 33 سالگی با حضور در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که ساخت آن به 3 فصل رسید در نقش فرهاد خوش درخشید.

آقای زمانی در یکی از مصاحبه هایش در مورد عاشق شدنش گفته بود: “دو بار تابحال عاشق شدم! اولین بار فکر کنم 19 یا 20 ساله بودم، دومین بار هم بماند… . من در اوج جوانی عاشق بوده‌‌ام و نمی‌ توان گفت نیاز به عشق نداشته‌‌ام اما رابطه‌‌ای عاشقانه شبیه آنچه برای فرهاد در سریال شهرزاد اتفاق افتاد را نداشته‌‌ام.”

مصطفی زمانی

هرچند شایعات زیادی مبنی بر ازدواج مصطفی زمانی منتشر شده و در مقاطع مختلف عکس هایی از او در کنار بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی و هنگامه حمیدزاده با تیتر ازدواج و همسرش منتشر شد اما هیچ کدام صحت نداشت. این بازیگر هنوز مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

آنچه جالب است در مورد مصطفی زمانی بدانید:

دست می کشیدند تا شفا بگیرند : جالب است بدانید بعد از نقش آفرینی مصطفی زمانی در سریال یوسف پیامبر، عده ای ابراز علاقه عجیب و غریبی به او داشتند. به گفته خودش: “به خاطر نقش یوسف پیامبر به من دست می کشیدند که شفا بگیرند.”

درونم خراب است : او در مصاحبه ای گفت: “ظاهرم خوشگل و پاک بنظر می رسم اما درونم خراب است و می‌ترسم مردم بفهمند و دستم رو شود چند سال پیش می خواستم روزه بگیرم روز اول آپاندیسم ترکید.”

غذای مورد علاقه : غذای مورد علاقه آقای زمانی سوپ است. او عاشق نودل است و اگر سوپ فقط رشته داشته باشد هم برای او کافیست. او گفته بود: “من می توانم در دهات های چین هم زندگی کنم و مدام نودل بخورم.”

دوستان هنری : مصطفی زمانی دوستان زیادی دارد اما همایون ارشادی و فرهاد آئیش از دوستان نزدیکش هستند و جدا از دوستان صمیمی که در حوزه های دیگر هنری دارم با این دو نفر خیلی صمیمی تر است.

او اکبر عبدی را دوست دارد: آقای بازیگری در مورد اکبر عبدی می گوید: “او در همه نقش هایی که پیش از 15 سال اخیر بازی کرد شاهکار است، من کسی مثل ایشان سراغ ندارم که دیوانه وار در نقش هایش فرو رود.”

خریت مشهور شدن : جالب است بدانید آقای زمانی قبل از بازیگر شدن فوتبال بازی می کرده و گاهی نیز در رختخواب خیالبافی می کرده تا مشهور شود. او گفته بود: “من خیالبافی را خیلی دوست دارم و بامزه ترین خیالبافیم همین خریت بوده که می دانستم مشهور می شوم.”

تقلید صدا در کودکی : او در دوران کودکی تقلید صدا می کرده و در نمایش های مدرسه نقش های متعددی بر عهده داشته است.

پرسپولیسی ام : او پرسپولیسی است و علاقه زیادی به سید جلال حسینی دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما