این چهره ها نامزد هم نشدند!/ خداحافظی با سینماگران بخش خصوصی

دهمین روز چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با معرفی نامزدهای بخش‌های مختلف و همچنین نمایش ۳۳ فیلم حاضر در جشنواره، همراه شد.

این چهره ها نامزد هم نشدند!/ خداحافظی با سینماگران بخش خصوصی

به گزارش اقتصاد100، روز شنبه ۲۱ بهمن، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دهمین روز برگزاری خود را سپری کرد و در این روز تمامی ۳۳ فیلم جشنواره نمایش داده شدند و همچنین چند نشست از جمله نشست معرفی نامزدهای بخش‌های مختلف جشنواره برگزار شد.

دکورها مشغول نصب هستند

سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد در آخرین روز جشنواره فیلم فجر شاهد حضور عوامل فنی برای نصب دکور و انجام امور مربوط به مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود و آخرین روز خود را بدون نمایش فیلم و برگزاری نشست رسانه‌ای آثار سپری کرد.

استقبال از ۳ فیلم تکراری

در روزی که همه ۳۳ فیلم چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دوباره نمایش داده شدند، استقبال از نمایش فیلم‌های «صبحانه با زرافه»، «بی‌بدن» و «تمساح خونی» بسیار بالا بود. البته ظرفیت سالن‌هایی که تکرار نمایش فیلم‌ها در آن‌ها انجام می‌شد، پایین بود و برخی فیلم‌ها نیز با تأخیر به نمایش درآمدند و همین امر باعث بروز شرایط نامطلوبی برای حضور علاقه‌مندان برای تماشای دوباره این آثار شد.

شروع نامزدی با تأخیر

نشست معرفی نامزدهای بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر با حضور مجتبی امینی دبیر جشنواره با تأخیر برگزار شد.

بررسی وضعیت نامزدها توسط خبرنگاران و منتقدان

معرفی نامزدهای جشنواره باعث شکل‌گیری گروه‌های مختلف رسانه‌ای شد و در فضاهای مرکز همایش‌های برج میلاد، اصحاب رسانه‌ها و منتقدان به بررسی لیست نامزدهای جشنواره چهل و دوم فیلم فجر پرداختند و درباره بودن یا نبودن برخی فیلم‌ها و هنرمندان در این لیست بحث و گفت‌وگو کردند.

کسی سروش صحت را ندید

فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت از جمله فیلم‌های پرطرفدار جشنواره چهل و دوم فیلم فجر، در میان نامزدهای هیچکدام از بخش‌های مختلف جشنواره قرار نگرفت.

تنها یک «آغوش باز» برای بهروز شعیبی

فیلم «آغوش باز» بهروز شعیبی نیز تنها در بخش صدابرداری نامزد دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر شد و شعیبی و فیلمش بعد از «صبحانه با زرافه‌ها» سروش صحت، نادیده‌گرفته‌ترین کارگردان و فیلم در میان لیست نامزدهای سیمرغ شد.

فعالیت برخی غرفه‌ها تا لحظات پایان جشنواره

برخی از غرفه‌های رسانه‌ای تا ساعات پایانی آخرین روز چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به فعالیت خود ادامه دادند.

آتش‌بازی در برج میلاد

به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله بیست و دوم بهمن، طبق سنت هر ساله، شامگاه شنبه ۲۱ بهمن، برج میلاد تهران شاهد برگزاری مراسم جشن و آتش‌بازی شد. این مراسم برای مهمانان خارجی جشنواره جذاب بود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما