در این کشورها بیشتر از بقیه جاها خواهید خندید

اقتصاد 100 - کارشناسان نشریه فایننشال تایمز طی تحقیقات خود اعلام کردند که ساکنان ۱۰ کشور جهان، جزو شادترین و خوشحال‌ترین مردم روی کره زمین به شمار می‌روند.

در این کشورها بیشتر از بقیه جاها خواهید خندید

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، شادی‌ کردن و شاد بودن اصلا کار دشواری نیست تنها باید بدانید چه کارهایی شما را شاد می‌کند تا آن‌ها را بیش‌تر انجام دهید. شاید برخی افراد و محیط‌ها هم در شادشدن شما تاثیر داشته باشد پس این مکان‌ها و افراد را دریابید و بیش‌تر با آن‌ها وقت بگذرانید. تلاش کنید خودتان هم جزو کسانی باشید که می‌توانید دیگران را شاد کنند. شوربختانه مردم برای شادکردن خود برنامه‌ای ندارند و تنها به این موضوع اشاره می‌کنند که دوست دارند شاد باشند یا شادی اهمیت زیادی دارد، اما آیا برای آن کاری هم انجام می‌دهیم؟

کارشناسان نشریه فایننشال تایمز طی تحقیقات خود اعلام کردند که ساکنان ۱۰ کشور جهان، جزو شادترین و خوشحال‌ترین مردم روی کره زمین به شمار می‌روند و با توجه به بحران‌های روبه رشدی که بسیاری از نقاط جهان را در بر گرفته مردم این ۱۰ کشور (به ترتیب) با توجه به ملاک «رضایتمندی‌شان از زندگی» مردمانی شاد به حساب می‌آیند.

شادترین مردمان دنیا به ترتیب دانمارک ۹۰.۱ درصد، فنلاند ۸۵.۹ درصد، هلند ۸۵.۱ درصد، سوئد ۲۷.۸، ایرلند ۸۱.۱ درصد، کانادا ۷۸ درصد، سوئیس ۷۷.۴ درصد، نیوزلند ۷۶.۷ درصد، نروژ ۷۶.۵ درصد و در بلژیک ۷۶.۳ درصد هستند. متوسط طول عمر در این ۱۰ کشور ۸۵ تا ۹۰ سال است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما