نظر زاکانی در مورد استفاده اجباری از حمل و نقل عمومی !

اقتصاد 100 - شهردار تهران با بیان اینکه قول گرفته‌ایم به سمت تامین ون برقی برویم گفت: مردم باید ۷۰ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی با رغبت استفاده کنند و اجباری وجود نداشته باشد.

نظر زاکانی در مورد استفاده اجباری از حمل و نقل عمومی !

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: ما شنبه‌های خود را با نام شنبه‌های امید و افتخار پشت سر می‌گذاریم و این سیزدهمین شنبه ما است.

وی افزود: ما ۱۰۴ هزار پرسنل داریم؛ مدیریت شهری به دنبال گره‌گشایی از مردم است و امروز که همه دشمنان ما از آمریکا، اروپا، اسرائیل و … به دنبال گرفتن انتقام هستند، فرصتی فراهم می‌شود تا به زخم‌ها بپردازیم.

زاکانی گفت: در حال حاضر نسبت به ارتقا سطح خدمت رسانی اهتمام بالایی باید داشته باشیم و اگر دشمن به دنبال تجزیه میهن است، باید همدلی بیشتری داشته باشیم.

شهردار تهران بیان کرد: عنصر احساسی در صحنه نیاز به مدیریت، ارتباط و تعامل دارد، اما با عامل باید برخورد کرد. 

وی ادامه داد: ما به اندازه ۷ خط موجود خود واگن نداریم و در جمع ۱۵۰۰ واگن داریم که ۲۰۰ واگن آن از رده خارج شده است.

زاکانی گفت: بنا داریم امسال ۵ هزار اتوبوس را در شهر تهران داشته باشیم و اگر از داخل نتوانستیم اتوبوس تامین کنیم، از خارج تامین شود. باید بتوانیم با تکیه بر صنایع داخلی نیاز خود را تامین کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه ۹۸ درصد ون‌های تاکسی فرسوده هستند بیان کرد: باید نوسازی خوبی داشته باشیم و بهترین خودروها برای حمل و نقل عمومی باشند.
 
وی ادامه داد: ون‌هایی که امروز به ناوگان اضافه می‌شوند بسیار مناسب برای ارائه خدمت است و قول گرفته‌ایم به سمت ون برقی نیز برویم. مردم باید ۷۰ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی با رغبت استفاده کنند و اجباری وجود نداشته باشد.
 
زاکانی گفت: خاتمه این اقدام امروز رفع ترافیک، آلودگی و … در سطح خود را خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم به سرعت دست به دست هم دهیم بار مردم را به دوش بکشیم.
 
انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما