ابتکار عجیب مصر ؛ شکار هواداران جام جهانی برای گردش در قاهره

اقتصاد 100، وزارت گردشگری مصر برای جذب هواداران شرکت کننده در مسابقات قطر، کارتی با نام کارت هوادار «هیا» صادر کرده و به علاقه مندان برای بازدید از اماکن گردشگری مصر تقدیم می‌کند.

ابتکار عجیب مصر ؛ شکار  هواداران جام جهانی برای گردش در قاهره

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، وزارت گردشگری مصر، جام جهانی را که از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر(۲۹ آبان ماه تا ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱) برگزار می‌شود، فرصتی برای به حداکثر رساندن مزایای گردشگری کشورش می‌داند. 

مصطفی وزیر دبیر کل شورای آثار باستانی مصر می‌گوید که ۵۰ درصد تخفیف بازدید از اماکن گردشگری به دارندگان کارت هوادار هیا اعطا خواهد شد و در واقع به هواداران خارجی مسابقات جام جهانی در حین برگزاری این مسابقات و پس از آن برای بازدید از آثار باستانی و موزه های وابسته به این شورا تخفیف 50 درصدی که مختص دانشجویان مصری است در نظر گرفته شده است.

غادة شلبی، معاون وزیر امور گردشگری مصر هم در این باره گفت :  با اتاق موسسات هتلداری برای هتل‌ها در برخی از شهرهای توریستی مصر هماهنگ شده است تا درصدی از تخفیف در قیمت‌های اقامتی اعلام شده به صورت الکترونیکی (آنلاین) برای دارندگان کارت هواداری (هیا) ارائه شود.

قرار است اداره کل ترویج گردشگری مصر یک کمپین تبلیغاتی  به منظور ترویج تسهیلات در نظر گرفته شده به منظور جذب هواداران جام جهانی قطر برای بازدید از اماکن گردشگری مصر در طول و پس از حضور در جام جهانی قطر راه‌اندازی کند.

«تامر مکرم»، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری گردشگری مصر هم می‌گوید که کاهش ارزش پوند مصر در برابر دلار توان رقابت مصر در عرصه گردشگری را افزایش می‌دهد چون سفر به مصر را برای گردشگران خارجی ارزان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما