روی پروازهای دقیقه نودی جام جهانی حساب می کنیم

اقتصاد 100 - رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری تهران گفت: برای تورهای سفر به قطر در زمان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲، عموما روی سفر دقیقه نودی برنامه ریزی کردیم.

روی پروازهای دقیقه نودی جام جهانی حساب می کنیم

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران درخصوص تورهای سفر به قطر برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: عموما گردشگران ایرانی در حوزه سفر دقیقه نودی عمل می‌کنند و به دنبال سفرهای لحظه آخری هستند، به‌خصوص آنکه برای سفرهای جام جهانی مشکلی از بابت دریافت ویزا وجود ندارد. از این رو با وجود آنکه تا حدودی کاهش قیمت در نرخ تورهای جام جهانی قطر شاهد هستیم، هنوز نمی‌توان در خصوص این بازار صحبت دقیقی انجام داد.

او ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و مبالغی که بابت تورهای قطر اعلام می‌شود، شرایط تاحدودی پیچیده شده است. البته خروج بازار از انحصار اولیه و ورود رقبای جدید سبب شکسته شدن نرخ تورهای جام جهانی شده، با این وجود همچنان نرخ‌ها با شرایط اقتصادی جامعه مطابقت ندارند. برخی از دفاتر و شرکت‌های مجری، در صدد فروش تورهای جام جهانی به صورت قسطی نیز برآمده‌اند. باید دید در شرایط اندکی که باقی مانده، چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما