بازار داغ مراکز معاینه فنی شهرستان ها با خودروهای معیوب تهرانی !

اقتصاد 100 - یکی از موضوعات و مشکلات موجود در شهر تهران این هست که برخی خودرو‌ها برای دریافت معاینه به شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند، چراکه در تهران نمی‌توانند معاینه فنی دریافت کنند.

بازار داغ مراکز معاینه فنی شهرستان ها با خودروهای معیوب تهرانی !

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، مهدی پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره دریافت معاینه فنی خودرو در برخی از شهر‌های اطراف پایتخت اظهار کرد: یکی از موضوعات و مشکلات موجود در شهر تهران این هست که برخی خودرو‌ها برای دریافت معاینه به شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند، چراکه در تهران نمی‌توانند معاینه فنی دریافت کنند.

وی افزود: این خودرو‌ها بعد از دریافت معاینه فنی از شهرستان وارد تهران می‌شوند؛ در این راستا باید قانونی بگذاریم تا خودرو‌هایی که از شهرستان‌ها معاینه فنی دریافت کرده‌اند با تخفیف حداکثری مجدد از تهران معاینه فنی دریافت کنند. اما خودرو‌های آلاینده نباید در سطح شهر تهران تردد کنند و این موضوع بسیار مهم است.

پیرهادی با اشاره به نقش موتورسیکلت‌های کاربراتوری در آلودگی هوا بیان کرد: موتورسیکلت‌های کاربراتوری یکی از معضلات تهران هستند و طبق آماری که خود پلیس راهور اعلام کرده، ما بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت شماره گذاری شده در تهران داریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد زیادی از این ۴ میلیون موتورسیکلت، کاربراتوری و تعدادی دیگر هم آلاینده هستند؛ یک موتورسیکلت آلاینده بین ۴ تا ۷ برابر یک خودرو، آلاینده ایجاد می‌کند و برای از رده خارج کردن آن دولت چه برنامه‌ای دارد؟

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: به خاطر آلودگی‌ها بسیاری از افراد دچار آسیب می‌شوند و خانواده‌ها عزیزان خود را از دست می‌دهند. اگر آن هزینه‌ها را در حوزه مناسب خرج کنیم، چندین برابر به نفع دولت می‌شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما