مقایسه عجیب وزیر راه درباره حوادث جاده ای و هوایی

اقتصاد 100 - وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر یک هواپیمای ۴۰ نفره سقوط کند، دنیا خبردار می‌شود و درباره بخش هوایی ایران قضاوت می‌کند.

مقایسه عجیب وزیر راه درباره حوادث جاده ای و هوایی

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بخش هوایی سه مشکل اساسی داریم، افزود: مشکل اول مربوط به وضع کارکنان است که تا زمانی که وضع منطقی نداشته باشند، ادامه کار برایشان سخت است. باید مشکلات کارکنان، متخصصان و خلبانان حل شود، وضع درآمدی معیشتی کارکنان هوایی کشور فاجعه است. در مجلس باید کار ویژه‌ای برای مهم‌ترین و سخت‌ترین بخش حمل‌ونقل کشور که هوایی است، انجام شود.

قاسمی با بیان اینکه باید موضوع معیشت کارکنان حل شود، گفت: بخش آتش‌نشانی و برج‌های کنترل هوایی، شش سال است که مابه‌التفاوت حقوقشان را دریافت نکرده‌اند و شرایط کارکنان بسیار بد است، باید یک فکر ویژه کرد و کمیسیون عمران هم قرار شده نگاه ویژه‌ای برای معیشت کارکنان بخش هوایی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اگر در آسمان اتفاقی رخ دهد، همه دنیا از آن باخبر می‌شوند، گفت: اگر اتوبوسی در جاده‌ای تصادف کند و ۴۰ نفر کشته شوند، اگرچه جان آنها هم اهمیت دارد، اما این اتفاق در دنیا و کشور سروصدای زیادی ندارد، اما اگر یک هواپیمای ۴۰ نفره سقوط کند، دنیا خبردار می‌شود و درباره بخش هوایی ایران قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما