مردم بدانید: کاری به کاخ ناصری نداریم

اقتصاد 100 - استاندار البرز گفت: کاخ ناصری در روستای شهرستانک با قدمتی بیش از ۲۰۰ سال با تلاش بخش خصوصی در حال مرمت و بازسازی است و کاربری این کاخ تغییر نمی‌کند.

مردم بدانید: کاری به کاخ ناصری نداریم

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، استاندار البرز گفت: استان البرز دارای اماکن تاریخی و گردشگری فراوانی است که باید برای مرمت و احیای آن‌ها اقدام شود چراکه از این طریق صنعت گردشگری استان پویا و درآمدزا خواهد شد.

مجتبی عبداللهی در نشست بررسی موضوعات روستای تاریخی و گردشگری شهرستانک افزود: بسیاری از کشور‌های دنیا با ایجاد بنا‌های مصنوعی تاریخی و طبیعی به دنبال جذب گردشگران هستند و از این طریق نیز گردشگران را از سراسر دنیا جذب می‌کنند.

وی همچنین گفت: در کشور ما و به ویژه استان البرز اماکن و بنا‌های تاریخی و طبیعی فراوانی وجود دارد که به واقع قدمت چند صد ساله دارند.

استاندار البرز گفت: کاخ ناصری در روستای شهرستانک نیز از جمله این موارد است که با قدمتی بیش از ۲۰۰ سال با تلاش بخش خصوصی در حال مرمت و بازسازی است و کاربری این کاخ تغییر نمی‌کند.

وی افزود: جاده دسترسی به این روستا و ارائه خدماتی همچون گاز و تقویت برق و سایز زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفته و بزودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما