عشق های چند ضلعی، قلاب ترکیه برای صید مردم اسپانیا

صنعت سریال‌سازی ترکیه موجب افزایش علاقه مردم اسپانیا برای سفر به ترکیه شده است.

عشق های چند ضلعی، قلاب ترکیه برای صید مردم اسپانیا

به گزارش اقتصاد100، اسپانیا که طی چند سال اخیر به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید سریال های تلویزیونی پرطرفدار در میان کشوری اروپایی تبدیل شده است خودش اسیر سریال های ترکیه شده است.

در حقیقت سریال های ترکیه به قلابی برای صید گردشگران سلامت اسپانیایی تبدیل شده است.

طبق داده‌های دفتر گردشگری ترکیه در مادرید، شمار بازدیدکنندگان اسپانیایی از ترکیه سال گذشته 75 هزار نفر بوده و این تعداد طی ژانویه تا اکتبر 2022 به 225 هزار نفر رسید.

پیش بینی میشود تعداد بازدیدکنندگان اسپانیایی از ترکیه تا پایان امسال به 300 هزار نفر افزایش پیدا کند.

نعمان چیرمجی‌اوغلو، مدیر دفتر شرکت ترکیش ایرلاین در مادرید به خبرگزاری آناتولی گفت: سریال‌های ترکی و گردشگری پزشکی در گسترش ترکیش ایرلاینز و بخش گردشگری ترکیه سهم بزرگی دارند.

چیرمجی‌اوغلو تصریح کرد: علاقه مردم اسپانیا به سریال‌های ترکیه به‌طور روزافزون افزایش می‌یابد. این سریال‌ها در پربیننده‌ترین ساعات تماشای تلویزیون پخش می‌شوند و بسیار محبوب هستند.

وی ادامه داد: وقتی اسپانیایی‌ها از ما درباره ترکیه کسب اطلاعات می‌کنند یا برای سفر به ترکیه بلیط هواپیما می‌خرند، از ما سوال‌هایی مانند اینکه آن سریال در کجا فیلم‌برداری شد؟ آیا می‌توانیم از آنجا بازدید کنیم؟، می‌پرسند. می‌دانیم که برخی آژانس‌های گردشگری، مشتریان اسپانیایی را به مناطقی می‌برند که سریال‌ها ترکی در آنجا فیلم‌برداری شده‌اند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما