تماشا کنید: رندر گلکسی A55 در رنگ بندی جذاب منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - تصاویری از رندر گلکسی A55 منتشر شده که طراحی و رنگ بندی جذاب این گوشی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A54 دارد.

تماشا کنید: رندر گلکسی A55 در رنگ بندی جذاب منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ به‌طور رسمی از تاریخ رونمایی سری گلکسی S24 خبر داده و اعلام کرده که این موبایل‌ها را در 17 ژانویه (27 دی) رسما معرفی می‌کند. سامسونگ معمولا پس از رونمایی سری پرچمدار S، برای رونمایی از چند گوشی میان رده سری A برنامه‌ریزی می‌کند. هنوز زمان معرفی گلکسی A55 مشخص نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود که بعد از سری گلکسی S24، نوبت به گوشی پرچمدار سری A سامسونگ برسد.

و حالا، پیش از رونمایی رسمی، تصاویری از رندرهای گلکسی A55 توسط Android headlines منتشر شده که سبک طراحی و رنگ بندی این موبایل هوشمند را نشان می‌دهد. همان‌طور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، گلکسی A55 از پنل پشتی تخت برخوردار شده و سه لنز دوربین روی آن دیده می‌شود.

فریم گوشی هم به‌صورت تخت طراحی شده؛ البته به غیر از قسمت دکمه پاور و تنظیمات صدا که کمی انحنا دارد. برخی پیش‌بینی کرده بودند که سامسونگ در گوشی جدید Galaxy A55 از فریم فلزی استفاده می‌کند که قطعا برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود؛ چون هم مقاومت بالاتری دارد و هم اینکه ظاهر رده‌ بالاتری به گوشی می‌بخشد.

رندر گلکسی A55
رندر گلکسی A55
رندر گلکسی A55

در نمای جلویی گوشی هم حاشیه‌های نسبتا ضخیمی را می‌بینیم که این ضخامت در لبه پایینی کمی بیشتر می‌شود. یک سوراخ پانچ هم در قسمت میانی و بالای نمایشگر دیده می‌شود که جایگاه نصب دوربین سلفی است. رنگ بندی گلکسی A55 در این عکس‌ها، یاسی بنفش و آبی تیره است.

درباره مشخصات گلکسی A55 هم باید گفت که این دستگاه به تراشه اگزینوس 1480 مجهز می‌شود که چهار هسته عملکرد با فرکانس پردازشی 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با فرکانس 2.05 گیگاهرتز دارد. این گوشی هوشمند به رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت مجهز می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود که اندروید 14 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب شده باشد و پس از عرضه رسمی، آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 هم برای آن منتشر می‌شود. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از مشخصات و ویژگی های گلکسی A55 در اختیار داریم؛ اما قطعا در روزها و هفته‌های آینده، اخبار بیشتری هم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما