آپدیت جدید سری گلکسی واچ 5 یک واچ فیس مخصوص جام جهانی را به همراه دارد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیتی برای سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 منتشر کرده که در آن یک واچ فیس مخصوص جام جهانی نیز دیده می‌شود.

آپدیت جدید سری گلکسی واچ 5 یک واچ فیس مخصوص جام جهانی را به همراه دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 پرو و گلکسی واچ 5 منتشر کرده که یک واچ فیس مخصوص جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز به همراه دارد. این واچ فیس که به شکل یک توپ قرار دارد؛ در رنگ پرچم کشور‌های متفاوت قابل استفاده خواهد بود.

حجم این آپدیت، کمی بیشتر از ۵۰۰ مگابایت بوده و شماره بیلد آن با AVK7 تمام می‌شود. پس از نصب این آپدیت بر روی گلکسی واچ 5 خود، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن Galaxy Wearable این واچ فیس جدید را با پرچم تمامی کشور‌های حاضر در جام جهانی انتخاب کنید. آپدیت ذکر شده، پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۲ برای Wear OS‌را نیز به همراه داشته و با استناد به لیست تغییرات آن، سیستم اعلان‌ها در این سری از ساعت‌های هوشمند نیز بهبود یافته است.

اگر دارای یکی از ساعت‌های سری گلکسی واچ 5 هستید و هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید؛ می‌توانید با مراجعه به منوی Watch Settings در اپلیکیشن Galaxy Wearable و باز کردن بخش Watch Software Update، وضعیت انتشار آن برای دستگاه خود را چک کنید. لازم به ذکر بوده که این آپدیت، فعلا تنها برای نسخه‌های وای فای این ساعت منتشر شده و نسخه LTE گلکسی واچ 5 پرو هنوز آن را دریافت نکرده‌ است.

درباره واچ فیس جدید مخصوص جام جهانی ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ چه می‌اندیشید؟ آیا طراحی این واچ فیس را می‌پسندید؟

 

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما